منع تردد شبانه خودروها در شهرهای زرد ابلاغ نشده است

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا: تاکنون هیچ موضوعی در خصوص منع تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ در شهرهای زرد به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار سید تیمور حسینی در ارتباط تلفنی با رادیو سراسری درباره اینکه آیا منع تردد شبانه در شهرهای زرد هم اجرا می‌شود؟ افزود: هنوز چیزی در این خصوص بعنوان مصوبه به ما ابلاغ نشده است چرا که ما مجری مصوبات هستیم و باید دقیقا نحوه اجرای هر ماموریتی را به ما ابلاغ کنند.
وی گفت: تا این لحظه چیزی بعنوان ماموریت جدید ابلاغ نشده است و من هم مثل شما این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم.

سردار حسینی گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا که به ما ابلاغ شده است، شهرهای زرد هیچگونه ممنوعیت ترددی چه در روز و چه در شب برایشان پیش بینی نشده است که اگر چیزی به ما ابلاغ شد، از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی افزود: آنچه که تا امروز اعمال شده است ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی است که اگر به شهر قرمز تردد شد، یک میلیون تومان و به شهر نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه صورت می‌گیرد و ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ در شهرهای نارنجی هم ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه که مدتهاست از ساعت ۲۱ تا ۴ در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می‌شود، در شهرهای زرد هم از امروز قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =