برگزاری آزمون صلاحیت‌های بالینی واحد کازرون با حضور ۱۵ دانشجوی پزشکی عمومی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از برگزاری بیست و هشتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره دانشجویان پزشکی این دانشگاه با حضور ۱۵ دانشجوی پزشکی عمومی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مختار مختاری در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: این آزمون با حضور نماینده حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم پزشکی استان فارس، رئیس دانشکده علوم پزشکی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و اعضای هیئت علمی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تقویم آموزشی سالانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، این دوره از آزمون با حضور ۱۵ دانشجوی پزشکی عمومی و دانش‌آموخته این رشته برگزار شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اشاره به هدف و اهمیت برگزاری آزمون صلاحیت بالینی بیان کرد: این آزمون در راستای ارزیابی مهارت‌های بالینی منطبق با استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزارمی‌شود تا دانشجویان پزشکی عمومی، مهارت‌های ارتباطی، شرح حال‌گیری،  معاینه و مهارت‌های پروسیجرال را قبل از استفاده از آن در شرایط واقعی بالینی به‌صورت آزمایشی تمرین نموده و مهارت‌های  لازم  را کسب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086139

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =