افزایش واحد های درمانی ایثارگران از ۲ هزار مرکز به ۹ هزار مرکز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واحد های درمانی تحت قرارداد برای درمان ایثارگران و خانواده های معظم شاهد از ۲ هزار مرکز به ۹ هزار مرکز افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران( ایسکانیوز)، سعید اوحدی؛  رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در نشست رسانه ای امروز خود از فعالیت های این نهاد در دوره جدید مدیریتی سخن گفت. 

اوحدی با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی از خصوصیات این شهید بزرگوار یاد کرد و از علاقه خاص سردار به فرزندان شهدا و خانواده معظم ایثارگران سخن گفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: یکی از اقدامات این نهاد پرداخت مطالبات به حق خانواده های شاهد و ایثارگر است،  که به لطف خداوند و مساعدت همه دست اندرکاران و خادمان شهدا به سرانجام رسید. 

وی ادامه داد:  واحد های درمانی تحت قرارداد برای درمان ایثارگران و خانواده های معظم شاهد از ۲ هزار مرکز به ۹ هزار مرکز افزایش یافته است.

اوحدی یادآور شد: اخیرا در رسانه ها اخباری مبنی بر دستگیری رؤسای بانک دی مطرح شده است که باید بگویم رؤسای جدید و کنونی بانک دی به هیچ عنوان دستگیر نشده اند و اکنون مشغول به خدمت هستند. خبر دستگیری مسئولان بانک دی مربوط به دوره های قبل و به خاطر مشکلاتی که در همان سالها پدید آمده است، می باشد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران اضافه کرد: مطالبات دانشگاههایی مانند دانشگاه آزاد پرداخت شده است و مقدار اندکی بدهی به جای مربوط به دانشگاه های دولتی است.

اوحدی اظهار کرد: همایش ملی تجلیل از  فرزندان نخبه شاهد و ایثارگر را در دستور کار داریم در این همایش از ۲۱ فرزند شاهد و ایثارگر که بدون استفاده از سهمیه رتبه ۲رقمی دریافت کرده اند، تجلیل می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تعامل بیشتر با جامعه رسانه ای را یکی از سیاست های جاری این نهاد دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086410

برچسب‌ها