بارش برف وباران در محورهای شمالی/ترافیک درمحورهای منتهی به پایتخت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران و در برخی محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و همچنین در محور شهریار-تهران و بالعکس هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران و در برخی محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است که این پدیده تا ظهر امروز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد در هنگام بارندگی در زمستان در جاده‌های کوهستانی حتماً تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح محدودیت تردد جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =