مکتب شهید سلیمانی همیشگی و پایدار است

محمود علوی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مکتبی فراموش نشدنی و همیشگی و پایدار است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مرگ لبخند می‌زد و مرگ کوچک‌ترین تزلزلی در اراده او ایجاد نمی‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیت الله سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز (سه شنبه) در یادواره شهدای تشییع که با حضور فرزندان و برادر سردار شهید سلیمانی و برادر گرامی ایشان در مصلی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای تشییع در استان کرمان بیان داشت: مکتب حاج قاسم مکتبی فراموش نشدنی و همیشگی و پایدار است.

 وزیر اطلاعات گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مرگ لبخند می‌زد و مرگ کوچک‌ترین تزلزلی در اراده او ایجاد نمی‌کرد، با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کرد و منطق او منطق حسین‌بن علی (ع) بود.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم می‌گفت «ما ملت امام حسینیم» حرف‌های او از حاشیه به دور بود و این نگاه قرآنی از حاج قاسم شخصیتی برتر ساخته بود. سردار سلیمانی یک فرمانده منحصر به فرد و دارای ویژگی‌هایی بود که در کمتر کسی وجود داشت؛ اولین تلالو وجودی حاج قاسم در عبادت و پیوند او با خدا بود که نفسش را به خدا وصل می‌کرد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: حاج قاسم از نظر بهره هوشی و ذکاوت یک هوش خدادادی داشت و از نظر فکری همیشه بن بست شکن بود و فکر و هوشی سرشار و اثرگذار داشت.

علوی با اینکه حاج قاسم از معرفت، ذکاوت و هوشمندی بالایی برخوردار بود، گفت: این شهید بزرگوار دارای بصیرت خدادادی بود و دشمن فکر می‌کرد با گرفتن جان او می‌تواند او را برای همیشه از مردم بگیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هرگز مغرور نمی‌شد افزود: انسانی با این ویژگی‌ها در میدان عمل درایت و برنامه‌ریزی داشت و در راه خدا به دشمنان هجوم می‌آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حاج قاسم بدون هراس از مرگ به دل دشمن می‌زد، افزود: از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی قدرت تحلیل و تبیین او بود و به همین دلیل هم انسان‌ها حرفش را می‌پذیرفتند.

وی گفت: حاج قاسم شخصیتی استراتژیک داشت و مرد میدان بود؛ زمانی که حاج قاسم فرمانده نیروی قدس شد یک معنا و اثرگذاری دیگری به نیروی قدس داد. پیروزی‌های مکرر او در سپاه قدس باعث نشد که حاج قاسم دچار خودشیفتگی شود بلکه او را در اوج محبوبیت، تواضع و فروتنی نگهداشت.

وزیر اطلاعات بیان کرد: متانت، صمیمت و عواطف انسانی در رفتار حاج قاسم حرف اول را می‌زد و می‌گفت که دوست دارم سرباز بمانم.

وی گفت: دشمن نتوانست خط حاج قاسم را بشکند، دشمن خیال می‌کرد با ترور او می‌تواند به محبوبیت و موجودیت حاج قاسم پایان دهد در حالی که مکتب حاج قاسم شکستنی و پایان پذیر نیست.

وزیر اطلاعات بیان کرد: مکتب حاج قاسم باعث خیزش حاج قاسم‌های بیشماری در سایه سار هدایت‌های مراد حاج قاسم که همان مقام معظم رهبری است؛ می‌شود.

علوی گفت: پرچم حاج قاسم بر زمین نمی‌ماند تا روزی که پرچم پر افتخار انقلاب به دست حضرت مهدی فاطمه (عج) داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =