۴ اتفاق خوب برای استقلال پیش از دیدار با پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود پیش از دربی با پیروزی شیرین مقابل آلومینیوم صدر جدول را برای خود حفظ کرد تا با روحیه بهتری به مصاف پرسپولیس برود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر عصر روز دوشنبه به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با پیروزی ۲ بر صفر توانست صدر جدول را حفظ کرده تا با روحیه مناسبی برای دربی حساس به جا مانده از هفته هشتم آماده شوند.

آبی پوشان به جز پیروزی خوبی که برابر شاگردان خطیبی به دست آوردند، ۴ اتفاق دیگر را پیش از دربی برای خود رقم زدند که این اتفاقات می‌تواند در مسابقه حساس هفته آینده تعیین کننده باشد.

صدرنشینی

شاگردان محمود فکری به لطف پیروزی با ارزش خانگی مقابل تیم خوب آلومینیوم توانستند موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کنند تا به عنوان تیم صدرنشین برگزار کننده دربی بزرگ پایتخت باشند. گرچه صدرنشینی مزیتی برای دربی نیست، اما ممکن است در روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال برای حضور در این بازی مهم تاثیر گذار باشد.

رسیدن بدون تلفات به دربی

اولین و یکی از مهم‌ترین اتفاقات خوب برای آبی پوشان، رسیدن بدون تلفات به دربی است. آبی‌ها مقابل آلومینیوم کارتی نگرفتند که منجر به محرومیت آنها از بازی بزرگ سال شود تا بدون محروم برای این دیدار آماده شوند. همچنین همه مصدومان این تیم هم به شرایط مناسب رسیده‌اند تا دست فکری برای حساس‌ترین بازی سال کاملاً باز باشد.

راه افتادن خط حمله خطرناک

بازگشت «شیخ دیاباته» به ترکیب آبی پوشان را باید اتفاقی خوب برای این تیم دانست. شیخ مقابل آلومینیوم ۲۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و با اینکه بارها در موقعیت گل قرار گرفت، اما موفق به گلزنی نشد. با این وجود او توانست پایه گذار گل دوم استقلال باشد و با حفظ توپ خوبی که در یک سوم دفاعی آلومینیوم داشت قائدی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

به جز بازگشت شیخ، مقابل آلومینیوم هر دو مهاجم دیگر آبی‌ها بازی خوبی ارائه دادند و هر کدام با زدن یک گل بازی خوبشان را تکمیل کردند. راه افتادن خط حمله خطرناک آبی پوشان و در اوج قرار داشتن دیاباته، قائدی و مطهری یکی از اتفاقات ویژه ای است که برای آنها پیش از دربی افتاده است.

رشید و سریال کلین شیت‌ها

اگر در خصوص رشید مظاهری از واژه «نعمت» برای استقلال یاد شود، سخن چندان بی راهی نیست. مظاهری که موفق شد پنجمین کلین شیت خود را در هفتمین حضورش با پیراهن آبی پوشان تجربه کند، مثل بازی‌های قبلی با چند سوپر واکنش نقش مهمی در بسته ماندن دروازه استقلال و پیروزی این تیم داشت. در اوج بودن مظاهری که تاکنون توانسته دروازه استقلال را بیمه کند، یک امتیاز ویژه برای آبی پوشان پیش از بازی بزرگ فصل خواهد بود.

دیدار معوقه هفته هشتم استقلال و پرسپولیس در روز دوشنبه ۲۲ دی ماه و از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =