هدف راهبردی در انتقام سخت، بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است

فرمانده کل ارتش گفت: در ضربه انتقام سخت، زمان، مکان و اندازه‌اش در اختیار ماست و کوچک‌ترین هدف ما در این ضربه‌ انتقام، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر سرلشکر موسوی در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با بیان اینکه یکی از اهداف راهبردی ما در ضربه انتقام سخت، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است گفت: برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش هشداری است به دشمنان که به فکر بیفتند و دچار محاسبات غلط نشوند.

امیر موسوی اظهار داشت: در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها بخشی از اقتدار پهپادی ارتش با مأموریت‌های مختلف به نمایش گذاشته شد، توانایی‌های پهپادی ما به‌مراتب بیش از این چیزی است که مشاهده شد.

وی با اشاره به اینکه امروز پهپادها بخش مهمی از توان تجهیزاتی نیروهای مسلح در همه ارتش‌های جهان هستند افزود: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش پهپادی صاحب قدرت بسیار خوبی است که اگر یک روزی لازم باشد در میدان عمل این قدرت را به دشمن نشان دهد، با اقتدار و توان بسیار زیادی این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش هشداری است به دشمنان که به فکر بیفتند و دچار محاسبات غلط نشوند. اگرچه ما معتقدیم که دشمن به خیال خودش با نشان دادن این هیمنه ی پوشالی که از خودش نشان می‌دهد، قصد دارد جلوی ضربه انتقام سخت را بگیرد، غافل از اینکه ضربه انتقام سخت؛ زمان، مکان و اندازه‌اش در اختیار ماست و دشمن هرگز نخواهد توانست زمان، مکان و اندازه‌اش را پیش بینی کند. کوچک‌ترین هدف ما در این ضربه‌ی انتقام، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.

وی افزود: اگر دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شود قطعاً ضربه‌ای را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد که از هر کرده‌ای که تا الان داشته پشیمان بشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =