سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرضا و بیله‌سوار منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی سرپرستان واحدهای «بیله سوار» و «شهرضا» را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، شاپور جودی بیگدیلو را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار و عبدالرضا باقی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به رئیس واحد بیله سوار آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

شاپور جودی بیگدیلو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان است. وی پیش از این مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان بوده است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر حسین منفرد سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به رئیس واحد بیله سوار آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

عبدالرضا باقی دارای مدرک دکتری تخصصی فلسفه تطبیقی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا است که سوابقی از جمله رئیس دانشکده علوم انسانی و معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =