افول قدرت آمریکا در جهان قطعی است/ بی‌اهمیتی مناقشات سیاسی آمریکا برای ایران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه افول قدرت آمریکا در جهان قطعی است، گفت: آشفتگی سیاسی و درگیری‌های خیابانی آمریکا برای ایران اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تظاهرات خیابانی ممتد آمریکا در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور و ابعاد مختلف آن در کانون توجه جهان قرار گرفته است. درگیر شدن شهرهای مختلف آمریکا و برگزاری تجمعات اعتراضی و حمله به کاخ سفید عملاً این کشور را فلج کرده است.

محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره تحولات و آشوب‌های خیابانی آمریکا بیان کرد: در حال حاضر آشفتگی سیاسی آمریکا بازتاب سیاسی خباثت‌های این کشور علیه ملت‌ها و مستضعفین جهان است. 

وی ادامه داد: خون به ناحق ریخته شده سردار قاسم سلیمانی که با دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترور شد و به شهادت رسید و سایر شهدای محور مقاومت باعث ایجاد کابوس سیاسی برای وی و طرفدارانش در منطقه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند طرح کرد: ترامپ برای بقای حیات سیاسی خود در جایگاه ریاست جمهوری تلاش‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا اطمینان دارد که ایران با گرفتن انتقام سخت اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهد داد، گفت: ترامپ آگاه است که اگر جایگاه ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده نداشته باشد به راحتی از صحنه بین‌الملل حذف می‌شود و سربازان محور مقاومت انتقام خون شهدا را از وی خواهند گرفت.

محمودی با تاکید بر اینکه آشفتگی سیاسی و درگیری‌های خیابانی آمریکا برای ایران اهمیت ندارد، گفت: افول قدرت آمریکا در جهان قطعی است و ما به آن اعتقاد داریم.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در چند دهه اخیر شاهد تلاطم‌های سیاسی و اقتصادی بسیاری در آمریکا بوده‌ایم. به عنوان مثال چند ماه گذشته مردم آمریکا نسبت به نژاد پرستی و رفتار خشونت آمیز پلیس این کشور با رنگین پوستان و مهاجران اعتراضات گسترده‌ای داشتند.

وی درباره مناقشات سیاسی آمریکا بیان کرد: اعتراضات و درگیری‌های سیاسی آمریکا ریشه در حوزه‌های مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سیاست بین الملل دارد. افول آمریکا در واقع انهدام  دموکراسی جعلی در جهان است.

به گفته محمودی، آمریکا همواره از مدعیان آزادی بیان در جهان بوده است؛ اما اکنون دولتمردان آمریکا حاضر به پذیرش آرای مردم نیستند. همچنین صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی که بر خلاف منافع آنها باشد را مسدود می‌کنند. 

این فعال دانشجویی در پاسخ به این پرسش که مناقشات سیاسی در آمریکا بر منافع ایران و تحریم‌ها اثر گذار خواهد بود یا خیر، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 هیچ زمانی منافع ملت و نظام تحت تاثیر عناصر بیگانه نظیر آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و انگلیس نبوده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1087390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =