عباسپور: دست یاری خانواده‌ها را برای کمک به نیازمندان می‌طلبیم

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از هدایت خانواده‌ها به منظور جمع آوری کمک‌هایشان به نیازمندان در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با برنامه «رویداد» با اشاره به آموزش های ارائه شده که به ماندن دانش آموزان در منزل کمک کند، اظهار کرد: بخش مشاوره را هم برای خانواده ها راه اندازی کرده ایم که بصورت تلفنی ارائه می شود.

وی همچنین از هدایت خانواده ها به منظور جمع آوری کمک هایشان به نیازمندان در ایام کرونا خبر داد و افزود: در کانال انجمن واقع در شبکه شاد بالغ بر سه میلیون نفر عضو وجود دارد و دورهدهای آموزشی را بصورت هفتگی در آنجا بارگذاری می کنیم.

عباسپور در مصاحبه بابخش «باسخنگویان» ادامه داد: همچنین بسته تربیتی با نام‌ مدرسه کانون تربیتی محله را در دستور کار داریم که زمینه های اجرایی آن فراهم شده است.

وی هدف اصلی این بسته را ارتباط و تعامل محله و مدرسه خواند و افزود: گروه های همیار شکل گرفته اند و ۱۰ درصد مدارس در حال اجرای این برنامه ها هستند.

عباسپور همچنین از انتشار ماهانه یک کتاب متناسب با نیاز خانواده ها خبر داد و گفت: این کتب در برخی مناطق رایگان ارائه می شود.

این ‌مقام‌ مسئول در آموزش و پرورش همچنین از وجود ۷۰۰ هزار عضو شورای انجمن در سطح کشور خبر داد و گفت: تلاش کردیم ارتباط خانوده ها را با حوزه‌های تصمیم‌گیری آموزش و پرورش تقویت کنیم.

عباسپور گفت: از سطح کشور ۱۴ نفر از منتخبین از میان خانواده ها در تصمیم‌گیری های ما مشارکت دارند.

وی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو افزایش مشارکت خانواده ها را از الزامات سند تحول برشمرد و افزود: کیفیت آموزشی و مدیریت مدرسه هم بسیار اهمیت دارد.

عباسپور همچنین به لزوم تبادل خدمات میان‌مدرسه و محله اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۰ عنوان فعالیت را شناسایی کردیم که مدرسه قادراست به محل ارائه نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =