ورود سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه به کشور

بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و پاره‌ای از مناطق کرمان و زنجان بارش باران و برف آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و منجر به افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پرجمعیت می‌شود.

بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی غربی کردستان و پاره‌ای از مناطق کرمان و زنجان بارش باران و برف آغاز می‌شود.

روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی کردستان پارگی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، خوزستان و البرز مرکزی بارش باران برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای شنبه و یکشنبه بارش در جنوب غرب کشور ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش نسبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

پدیده بهمن در ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز دور از انتظار نیست و روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی شمالی و سمنان و باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی روزهای پنجشنبه و جمعه سواحل دریای خزر مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =