مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و استان خراسان رضوی با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد و جمعی از مسئولان در واحد مشهد برگزار شد.

صابری در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در طول حیات خود دشمنان قسم خورده ای داشته، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، 36 کشور دنیا با تمام تجهیزات و توان خود مقابل ایران ایستادند. خوشبختانه به فضل الهی و ایثار و از خودگذشتگی مردم شریف ایران، دشمن شکست خورد. انقلاب اسلامی از پشتوانه دینی برخوردار است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دشمن در شبیخون فرهنگی علیه ایران نیز ناکام ماند و در مسائل علمی نیز نتوانست خدشه ای به کشور وارد کند تا جایی که مجبور به ترور فیزیکی دانشمندان ایرانی شد. ایران کشوری بسیار قوی در تولیدات علمی است که ساخت واکسن کرونا نمونه کوچکی از آن است.

وی، حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را از وظایف حراست دانست و اظهار داشت: باید قدردان انقلاب اسلایم باشیم. موفقیت های کنونی ایران به راحتی حاصل نشده است. شهدای زیادی را تقدیم کردیم که باید پاسداشت خون ارزشمند آنها باشیم.

صابری با اشاره به اینکه دانشگاه محل جهاد علمی و عرصه علم و پژوهش است، گفت: برای اینکه دانشجویان و اساتید در محیط دانشگاه ها به فعالیت های علمی بپردازند، باید محیطی امن برای آنان فراهم کنیم.

وی بر برقراری ارتباط مستمر حراست با معاونت ها، نهادها و تشکل های مختلف دانشگاه و همچنین نهادهای خارج از دانشگاه و برخورد محترمانه با ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه دارای 420 واحد دانشگاهی و 700 مدرسه سما در سطح کشور است که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیری است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات علی طوفانی در دوران مسئولیت قدردانی و امیر قربانی پور به عنوان سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =