شماره سوم نشریه دیده‌بان دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد

شماره سوم نشریه «دیده‌بان» مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ شماره سوم نشریه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی «دیده‌بان» با صاحب امتیازی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

در نشریه دیده بان می‌خوانید؛ جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، نقش آفرینی اعضای هیات علمی در تولید ثروت، کاهش شکایات، پاسخگویی مسوولان واحدها را می‌خواهد، بسترسازی مناسب در فضای مجازی برای رصد و پایش عملکرد  پژوهشی و دانشجویی، نظارت پای ثابت اصول مدیریت و ده‌ها مطلب خواندنی و جذاب، از مهم‌ترین عناوین این شماره از نشریه «دیده‌بان» است.

این نشریه به مدیرمسئولی عنایت‌الله ملکی‌تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی و سردبیری تورج حاجی‌رحیمیان، مدیرکل بازرسی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی و با جامعه هدف مدیران ارشد، مدیران کل سازمانی و اعضای هیات رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در  سراسر کشور منتشر می‌شود.

این نشریه در نظر دارد در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی به فرصتی برای هم‌افزایی میان دانشگاهیان و فرهیختگان در این خانواده بزرگ تبدیل شود و با انتشار مطالب غنی و هدفمند، گامی مهم و مؤثر در جهت پیشبرد اهداف مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      مركز بازرسي دانشگاه چرا بايد نشريه داشته باشد؟مگر روابط عمومي است؟ چرا هزينه اضافي ميتراشيد؟ چرا الكترونيكي مطالب رو به سايت دانشگاه نمي دهيد؟