قطر کاندیدای برگزاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا شد

کشور قطر مجددا کاندیدای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روزنامه «استاد الدوحه» خبر داد قطر ممکن است در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا هم میزبان این مسابقات باشد که در منطقه غرب از ۱۴ تا ۳۰ آوریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

سال گذشته این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحت تدابیر شدید بهداشتی به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد؛ هم مسابقات منطقه غرب و هم مسابقات منطقه شرق.

استاد الدوحه اعلام کرد ممکن است در سال ۲۰۲۱ کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از یک کشور را میزبان مسابقات کند و این امکان هست کشوری از شرق آسیا میزبانی مسابقات آن منطقه را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که مسابقات فصل جدید با حضور ۴۰ تیم برگزار می‌شود و نسبت به سال‌های گذشته، هشت تیم بیشتر شده‌اند. به این ترتیب قرار است مسابقات در ۱۰ گروه چهار تیمی برگزار شود که پنج گروه در شرق و پنج گروه در غرب رقابت می‌کنند. قرار است پنج تیم برتر هر گروه به علاوه سه تیم برتر که در جایگاه دوم قرار می‌گیرند، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

در سال ۲۰۲۰ و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و تیم‌های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل مقدماتی و پلی آف بازی کنند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =