عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از رئال مادرید/ میلیتائو در تیر رأس بایرنی‌ها/ تمجید زلاتان از پدیده جوان میلان

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اینزاگی: برد را در چشمان باریکنانم می‌دیدم

سیمونه اینزاگی از برتر تیمش بر رم در دربی دلاکاپیتاله متعجب نشد، چرا که نگاه درست و میل به برد را در چشم بازیکنانش دیده بود.
لاتزیو توانست تنها در 23 دقیقه با ضربات چیرو ایموبیله و لوییز آلبرتو به دو گل برسد و آلبرتو در نیمه دوم برای بار دوم پایش به گل باز شد تا لاتزیو با برتری 3-0 برابر رم دربی را به پایان برساند.
این اولین بار در این فصل است که لاتزیو توانسته سه برد پی در پی در سری آ کسب کند و این نتیجه برابر با بهترین برد آنها در دربی دلاکاپیتاله بود. اینزاگی پس از پیروزی بر رم گفت: "ما نمایشی عالی از عزم و اراده، بازی هجومی، سرعت و استقامت داشتیم. بچه‌ها عالی بودند، اما بر خلاف بعضی از بازی های قبلی، من دیروز هم نگاه درست را در چشمان آنها دیدم.
این برد واقعا راضی کننده است. ما با تمام قدرت‌مان و با کمک هواداران فوق‌العاده‌مان که امروز به زمین تمرین آمدند، این برد را می خواستیم.
درست است که لاتزو این فصل امتیاز از دست داده، اما این به این دلیل است که ما هر دو روز و نیم یک بازی داریم و تعدادی از بازیکنانمان را نیز به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. برای سفر به بروگه تنها 11-12 بازیکن داشتیم."
لاتزیو در دیدار برابر رم به وضوح تهاجمی تر بود و از ابتدا با سرعت بیشتری از رم در زمین ظاهر شد.
او در این باره افزود: "فلیپه کایسدو و ایموبیله اولین بازیکنانی بودند که پرس را شروع می‌کردند. ما همه با هم کار کردیم و کاری را انجام دادیم که به عنوان یک تیم باید انجام می دادیم. این دربی برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت و احساس می کردیم آماده‌ایم تا از این بازی نتیجه بگیریم.

پوچتینو: از امباپه رضایت کامل دارم

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در هفت بازی قبلی خود در تمام مسابقات تنها دو بار گلزنی کرده است. فراتر از مشکل گلزنی، امباپه در ارائه نمایش های تاثیر گذار نیز ناکام بوده و همین موضوع باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او مطرح شود.
 با وجود همه این انتقادات، مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن به دفاع از ستاره فرانسوی پرداخته است. او در این باره گفت: " من از فرم کیلیان امباپه کاملاً راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود و تلاش زیادی در تیم انجام می‌دهد. من از تلاش و نحوه جنگیدن او در دیدار مقابل مارسی کاملاً رضایت دارم."

پوچتینو در ادامه گفت: "ما به دنبال پیشرفت هستیم. از تلاش و تعهدی که امباپه از خود نشان می دهد راضی هستم. او در سه مسابقه قبلی در هر 90 دقیقه بازی کرده است و این نشان می‌دهد که من از عملکرد او راضی هستم. انتظارات از او زیاد است و هم اکنون در کانون توجهات قرار گرفته است اما همانطور که گفتم از او راضی هستم. با گذشت زمان او هم گل می زند و هم پاس گل خواهد داد.
 سه بازی از زمان حضور من در این جا انجام داده ایم که امباپه در همه آنها حاضر بوده است؛ به این خاطر که کاملاً آماده بوده است. او با هر دقیقه بازی بیشتر پیشرفت می کند."

میلیتائو در تیر رأس بایرنی‌ها

در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 بود که بعد از نمایش های درخشان ادر میلیتائو در ترکیب پورتو تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند اما نهایتاً این پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید بود که موفق به جذب مدافع برزیلی شد.

میلیتائو که به عنوان یک ذخیره مطمئن برای بازیکنانی نظیر رافائل واران و سرخیو راموس توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، تا به اینجای حضور در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده است. در واقع به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها یعنی زین الدین زیدان نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد.
 با توجه به این نیمکت‌نشینی های پیاپی ادر میلیتائو، طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از رئال مادرید به گوش رسیده است. در این بین از تاتنهام به عنوان اصلی ترین مشتری مدافع برزیلی نام برده می شود اما به نظر می رسد که حالا تیم ژوزه مورینیو در راه جذب میلیتائو یک رقیب پیدا کرده است.

در همین ارتباط گل در گزارشی مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ نیز به جمع مشتریان ستاره برزیلی رئال مادرید اضافه شده و این باشگاه آلمانی قصد دارد او را برای تقویت خط دفاعی اش که این روزها متزلزل نشان می دهد، به خدمت بگیرد.

 گفتنی است هنوز باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد رسمی برای جذب ادر میلیتائو ارائه نداده اما در صورت انتقال این بازیکن به تیم آلمانی، او جانشین داوید آلابا خواهد شد که به احتمال قریب به یقین از جمع باواریایی‌ها جدا می‌شود و به همین رئال مادرید می پیوندد.

عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از رئال مادرید

رئال مادرید در حالی شب گذشته در دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به مسابقه فینال بازماند که در دقایق پایانی بازی یک صحنه بسیار مشکوک درون محوطه جریمه بیلبائو رخ داد.
 در ابتدا جریان بازی برای دو دقیقه قطع شد و صحنه توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت. تکرار تصاویر این شائبه را ایجاد می کرد که سرنگون شدن راموس در حال بازبینی است اما در واقع صحنه ای دیگر مورد بررسی قرار گرفته بود. در اتفاقی که در تصاویر تکراری پخش نشد، اونای نونیز مدافع بیلبائو در جدال برای تصاحب توپ با ماریانو به نظر در حالتی نامتعادل با دست به توپ ضربه می زند اما نه داور نه VAR هیچ واکنشی به آن نشان نداده و بازی ادامه پیدا می‌کند.

بعد از مسابقه مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید به شدت نسبت به این اتفاق معترض و مدعی شد که به وضوح صحنه را مشاهده کرده و داور باید برای آنها اعلام پنالتی می کرده است.
 اما امروز Movistar این صحنه مشکوک را از زوایای مختلف به نمایش گذاشت تا مشخص شود که توپ به وضوح با دست مدافع بیلبائو برخورد کرد و داور باید نقطه پنالتی را نشان می داده است؛ موضوعی که می توانست سرنوشت بازی و حتی فینالیست را تغییر دهد.
 این اشتباه بزرگ با واکنش لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز همراه بوده و او اعتراف تلخی در این باره داشته است. روبیالس در این باره گفت: " این صحنه باید دیده می شد و من به خاطر آن عذر خواهی می کنم. احمقانه است که بخواهم آن را پنهان کنم. این یک شکست به حساب می آید."

پوچتینو به کرونا مبتلا شد

مدت‌هاست که ویروس کرونا به یکی از معضلات بزرگ دنیا تبدیل شده و هنوز هم مشکلات پیرامون این بیماری منحوس پابرجاست؛ موضوعی که ورزش و به خصوص فوتبال را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و طی ماه‌های گذشته شاهد این بوده ایم که بسیاری از فوتبالیست ها و اعضای تیم ها به کرونا مبتلا شده اند.
 چندی پیش بود که باشگاه پاری سن ژرمن در اقدامی غیرمنتظره توماس توخل را برکنار کرد و به جای او مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی انتخاب شد؛ سرمربی آرژانتینی آغاز خوبی در پاری سن ژرمن داشته و چند روز پیش با این تیم اولین جام خود را در دیدار سوپر کاپ فرانسه فتح کرد.
 با این حال دقایقی پیش مشخص شد که مائوریسیو پوچتینو به کرونا مبتلا شده است. در همین ارتباط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شکل رسمی این خبر را تایید و اعلام کرد که تست کرونای سرمربی آرژانتینی مثبت شده و طبق قوانین باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد. پاری‌سن‌ژرمن همچنین تایید کرده که تا زمان بازگشت پوچتینو، دستیاران او یعنی ژسوس پرز و میگل آگوستینو مسئولیت امور را برعهده خواهند داشت.

تمجید زلاتان از پدیده جوان میلان

زلاتان ابراهیموویچ در قسمت دوم مصاحبه خود با کوریره دلو اسپورت به تمجید از پدیده جوان میلان یعنی پرداخته و آینده درخشانی را برای این ستاره سوئدی متصور شده است.

زلاتان ابراهیموویچ در تمجید از پدیده 17ساله میلان گفت: " من باید درک کنم که آیا می‌توان شکل دیگری از یک فوتبالیست را پرورش داد یا خیر. فعلاً در سوئد هیچ ابراهیموویچی وجود ندارد. البته یک بازیکن وجود دارد که خیلی شبیه سوئدی‌ها نیست. این شخص امیل روباک است. او از مهارت جسمی و فنی بالایی برخوردار است و سرعت بالایی دارد. میلان تصادفی با این بازیکن قرارداد امضا نکرد. من معتقدم در آینده او در تیم بزرگسالان بازی خواهد کرد."
 
زلاتان در ادامه صحبت هایش درباره انتخاب میلان بعد از یک دوره حضور در فوتبال آمریکا گفت: " بعد از مصدومیت متوجه شدم هنوز هم می توانم فوتبال بازی کنم. من به لس آنجلس گلکسی رفتم تا بفهمم که چه احساسی دارم. از خودم پرسیدم که آیا باید بازی کردن را ادامه دهم یا بازنشسته شوم؟
مینو رایولا مدیر برنامه ام به من گفت بازنشستگی در آمریکا کار آسانی است؛ سعی کن این کار را در فوتبال اروپا انجام دهی. میلان سخت ترین چالش محسوب می شد و غیر ممکن ها توجه من را جلب کردند."

کلوپ: من مثل فرگوسن نیستم

لیورپول یکشنبه شب در جدالی بسیار مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه آنفیلد میزبان رقیب سنتی خود یعنی منچستر یونایتد خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با سه امتیاز کم تر در رده دوم جدول قرار دارند و پیروزی در مسابقه یک شنبه شب می تواند آن ها را به صدر جدول بازگرداند.
 
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " با توجه به شرایطی که در لیگ برتر وجود دارد پیروزی در این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است. منچستر یونایتد تا امروز کاملاً شایسته امتیازاتی که کسب کرده، بوده است. با این وجود هنوز خیلی تا پایان فاصله داریم و از طرف دیگر تیمی مانند منچسترسیتی نیز هنوز یک بازی عقب افتاده دارد و به طور کلی شرایط خیلی نزدیک است."

رکورد شکست ناپذیری در آنفیلد: "هرگز به این مسئله فکر نکرده بودم. البته که اتفاق خوبی محسوب می‌شود اما اگر در بازی بعدی پیروز نشویم چه فایده ای دارد. تا این لحظه شرایط خوب بوده و امیدوار هستیم که در ادامه بهتر از این هم بشود."
 صحبت های جنجالی کلاتنبرگ: " من هیچ وقت در مورد بازیکن خاصی که برای گرفتن پنالتی تلاش می کند صحبت نکرده‌ام. البته از این موضوع هم که حرف در دهان من بگذارند تعجب نمی کنم. من خیلی در انجام بازی روانی تسلط ندارم و از نظر بسیاری از مسائل شبیه سر الکس فرگوسن نیستم. شاید این هم یکی از مشکلات من باشد. در دیدار مقابل ساوتهمپتون یک بار هند انجام شد و مرتبه دیگر روی سادیو مانه خطا شد. بسیاری می گویند سادیو مانه تمارض می‌کند اما اصلاً اینگونه نیست. هرگز به دنبال این نیستم که برای تیم من بی خود و بی جهت پنالتی گرفته شود."

برونو فرناندز: " او واقعاً بازیکن فوق العاده ای است. در تور آمریکا هنگامی که او در اسپورتینگ لیسبون حضور داشت می توانستیم بازی اش را تماشا کنیم. برونو می‌تواند رقم زننده تفاوت ها در بازی باشد و واقعاً بازیکن تاثیرگذار محسوب می‌شود. او واقعاً خرید محشری برای منچستریونایتد بود."
 کارهای خیرخواهانه مارکوس راشفورد: " کارهای او واقعا فوق العاده هستند و فکر می‌کنم به این دلیل آنها را انجام می‌دهد که خودش در کودکی سختی کشیده است. هر جایزه ای که به خاطر این قضیه به او داده شود واقعاً شایستگی اش را دارد."

انتهای پیام/

کد خبر: 1087593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =