لشگرکشی آبی ها برای بازگشت به صدر/ نبرد محمود و مسعود برای فتح درکلاسیکر ایرانی 

شاگردان فکری در حالی به مصاف قرمزهای تبریز می‌روند که پس از تساوی در دربی، برای صدرنشینی به دنبال کسب تمام امتیازات این بازی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، تینا نجفی؛در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، آبی های پایتخت در تبریز میهمان تراکتوری ها خواهند بود.

سودای بازگشت به صدر

شاگردان محمود فکری که هفته گذشته با تساوی در دربی پایتخت صدر جدول را از دست دادند، حالا برای بازپس گرفتن این جایگاه از صنعت نفت آبادان، چاره ای جز شکست تراکتور ندارند. آن ها در جدول با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

وضعیت میزبان

تراکتورسازان که لیگ بیستم را با علیرضا منصوریان آغاز کردند و در پایان هفته پنجم، با اخراج این مربی، مسعود شجاعی را سکان دار نیمکت خود دیدند، حالا با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند.
شجاعی در ۶ مسابقه ای که به عنوان بازیکن-مربی هدایت پرشورها را بر عهده داشته، ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ تساوی را در اولین کارنامه مربیگری خود ثبت نموده است.

به زبان آمار 

آبی ها از آخرین باری که در تبریز میهمان تراکتوری ها بوده اند، خاطره خوشی دارند. آن ها با پیروزی چهارگله در آن دیدار، راهی تهران شدند و برای شروع روزهای موفق خود گام مهمی برداشتند. 
در پنج رویارویی اخیر این دو تیم اما سهم هرکدام ۲ پیروزی بوده و ۱ دیدار هم به تساوی انجامیده است.

بهترین گلزنان دو تیم 

محمد عباس زاده تا بدین جا در لیگ بیستم، ۵ گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تراکتوری ها لقب دارد. در آن سوی میدان نیز، ارسلان مطهری و وریا غفوری با ۳ گل زده، بهترین گلزنان آبی پوشان در این فصل از مسابقات می باشند.
البته در میان بازیکنان فعلی آبی ها، شیخ دیاباته با هت تریک در دیدار رفت لیگ نوزدهم، بهترین گلزن آن ها در مقابل تراکتورسازان است.

وضعیت مصدومان

 احمد موسوی، آرش رضاوند و سبحان خاقانی  به دلیل مصدومیت در این نبرد حساس غایب خواهند بود.

تغییرات احتمالی

با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در دیدار گذشته، حالا محمود فکری باید برای رفع این مشکل، چاره ای بیندیشد. از این رو ممکن است در این مسابقه شاهد تغییراتی در ساختار دفاعی آبی ها باشیم.

حالا باید دید در نبرد همیشه حساس این دو تیم که به درکلاسیکر ایرانی مشهور است، اندیشه های کدام مربی پیروز خواهد شد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1087654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =