آغاز تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی سال ۹۹

مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی سال ۹۹ از امروز ۲۹ دی ماه آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت در برخی از رشته محل‌های شهریه پرداز در آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی ۹۹ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های شهریه پرداز مقطع دکتری تخصصی ۱۸ نفر در ۸ رشته محل اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، آینده پژوهی سلامت، پرستاری، زیست فناوری پزشکی، فیزیک پزشکی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، مهندسی بافت و نانوفناوری پزشکی است.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته محل‌های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، از تاریخ ۲۹ تا ۳۰ دی ماه ۹۹ اقدام کنند.

تمامی افرادی که به عنوان قبول مرحله اول (کتبی) به مرحله دوم راه یافتند و نمره مرحله دوم را دارند (اعم از قبول یا مردود) می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

افرادی که در مرحله قبل قبول شده و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز قبول شوند، پذیرش اول آنها لغو شده و قابل بازگشت نیست.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواهد شد.

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت نیمه اول بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار شد. از تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب ثبت نام کننده در آزمون، ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر (حدود ۷۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۵۶۸ نفر (حدود ۲۵ درصد) غایب بودند.

با اعلام نتایج اولیه تعداد ۳ هزار و ۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۷۱ نفر انتخاب رشته محل خود را انجام دادند و در نهایت نتایج نهایی اول آذرماه ۹۹ منتشر شد و یک هزار و ۵۸۷ نفر (۵۹۷ نفر مرد و ۹۹۰ نفر زن) در آزمون پذیرفته شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =