بازگشت عجیب مهدی ترابی به پرسپولیس پس از جدایی ناگهانی!

باشگاه پرسپولیس دنبال تعیین تکلیف وضعیت مهدی ترابی در العربی قطر است تا بتواند بار دیگر او را به خدمت بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی ترابی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران اقدام به ترک پرسپولیس با فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد تا بتواند بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به العربی قطر بپیوندد.

ترابی که بخاطر کمتر از ۵۰ میلیون تومان طلب خود حاضر نشد پولی بابت رضایتنامه به پرسپولیس بدهد حالا پس از حضور ناموفق و کوتاه مدت در العربی در  آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

هافبک ملی پوش العربی که مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است برای بازگشت به این تیم حاضر به عقد قرارداد کوتاه مدت است. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ رضایتنامه او را بطور کامل ندارد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره این انتقال گفت: ترابی تمایل به بازگشت دارد. کادرفنی تیم ما نیز همینطور اما موضوع مربوط به نقل و انتقالات زمستانی است و در حال حاضر مشغول برگزاری بازی های خود هستیم و به این مسائل در زمان لازم فکر می کنیم.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز در نشست خبری قبل از بازی این تیم با فولاد خوزستان افزود: ترابی را رصد می کنیم. در نیم فصل باید تقویت شویم و تمام این مسائل را با کمک آقای گل محمدی و ارتباط با مدیریت زیر نظر داریم تا تصمیمات صحیح بگیریم.

صحبت از بازگشت ترابی به پرسپولیس در حالی مطرح می شود که این بازیکن قصد داشت با حضور در لیگ ستارگان قطر، شرایط را برای ترانسفر به تیم های اروپایی برای خود فراهم کند اما مصدومیت های متوالی او باعث دوری از ترکیب العربی و در نهایت کنار گذاشتن او شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =