ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۴ بهمن آغاز می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط ثبت نام و پرداخت شهریه دانشجویان مهمان را اعلام کرد و براساس آن دانشجویان برای ثبت نام تا ۴ بهمن فرصت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت نام و پرداخت شهریه دانشجویان مهمان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است، دانشجویانی که با میهمانی آن‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده؛ ضروری است از روز شنبه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان وقت روز دوشنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest و تکمیل و تایید فرم مشخصات نسبت به ثبت نام و تمدید شماره دانشجویی خود اقدام کنید.

دانشجویان میهمان هنگام انتخاب واحد ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است و آن دسته از دانشجویانی که بنابر شرایط خاص با تقسیط شهریه آن‌ها موافقت می­‌شود، حداکثر قبل از شروع امتحانات ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی و تسویه حساب هستند. در غیر اینصورت این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص اعلام نمره یا مکاتبه با دانشگاه مبدا بعد از زمان یاد شده را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =