تداوم خوشبختی آبی‌ها یا فرار نارنجی‌ها از منطقه خطر؟/ خیز استقلال برای قهرمانی نیم فصل!

شاگردان محمود فکری در حالی باید به مصاف بازیکنان ابراهیم صادقی بروند که هر یک از دو تیم اهداف بزرگ خود را در این جدال دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،تینا نجفی؛ در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر ایران، آبی های پایتخت از سایپا یکی از قدیمی ترین همشهری های خود پذیرایی خواهند کرد.

به زبان آمار

در ۱۰ دیدار اخیر این دو تیم در لیگ برتر، ۵ پیروزی برای آبی ها و ۱ پیروزی بنام نارنجی پوشان و همچنین ۴ تساوی ثبت شده است.

آماده ترین استقلال

با پیروزی قاطع استقلال در هفته گذشته در مقابل تراکتورسازان، اطمینان خاطر به اردوگاه آبی ها بازگشته است. حالا استقلال علاوه بر نتایج قابل قبول و تثبیت صدرنشینی، نمایش تاکتیکی کم نقصی را نیز ارائه می دهد.

همچنین روشن شدن موتور گلزنی خط حمله آتشین استقلال، به نقطه قوت این روزهای تیم فکری بدل شده است.

آبی ها حالا برای حراست از جایگاه خود و تداوم این روند صعودی، نارنجی پوشان سایپا را مقابل خود می بینند.

وضعیت سایپا

هرچند سایپا لیگ بیستم را به خوبی آغاز کرد و در سه مسابقه ابتدای فصل پنج امتیاز کسب کرد، اما در ادامه، هفت هفته در کسب پیروزی ناکام ماند. شاگردان ابراهیم صادقی بالاخره هفته گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن بگذرند و دومین پیروزی فصلشان را جشن بگیرند. آن ها همچنین با ۷ تساوی از این حیث یکی از رکوردداران لیگ بیستم می باشند و با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

اگرچه کسب امتیاز در این مسابقه برای خودروسازان در اولویت خواهد بود. اما آن ها نیم نگاهی نیز به پیروزی خواهند داشت. چرا که به خوبی می دانند پیروزی در این جدال اگر چه دشوار است، اما با توجه به شرایط امتیازی تیم های میانه جدول می تواند آن ها را تا رتبه پنجم هم بالا بکشاند.

چهارگام تا قهرمانی نیم فصل

شاگردان محمود فکری با ۲۲ امتیاز از ۱۱ مسابقه در صدر جدول قرار دارند و برای آنکه با خیال آسوده به تعطیلات نیم فصل روند، چهار فینال در پیش خواهند داشت.
 
غایبان استقلال

احمد موسوی و سبحان خاقانی به دلیل تداوم مصدومیت این دیدار را نیز از دست خواهند داد و سایر مصدومان مشکلی برای همراهی استقلال نخواهند داشت.

سابقه گلزنی به نارنجی پوشان

از میان بازیکنان فعلی استقلال وریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر و عارف غلامی سابقه گلزنی به نارنجی پوشان را در کارنامه دارند.

نگاهی به نیمکت دو تیم؛ دوئل کاپیتان های رکورددار!

دیدار روز شنبه این دو تیم، دوئل رکوردداران پوشیدن پیراهن دو تیم استقلال و سایپا می باشد. ابراهیم صادقی مرد همیشه وفادار سایپا، ۴۳۷ بار پیراهن این تیم را به تن کرده است و در سوی دیگر محمود فکری با ۳۷۷ بازی، رکوردار پوشیدن پیراهن آبی است.

حالا باید دید فکری می تواند عمر خوشبختی تیمش را تدوام بخشد یا ابراهیم صادقی پس از گرفتن امتیاز از تیم هایی چون پرسپولیس و سپاهان، دست به شگفتی خواهد زد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1087859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =