باشگاه استقلال، برنامه فوتبال برتر را تحریم کرد

باشگاه استقلال در اعتراض به روند برنامه ورزشی یکی از شبکه‌های تلویزیونی تعامل با این برنامه را تحریم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روابط عمومی باشگاه استقلال در مطلبی از برنامه فوتبال برتر انتقاد کرد. این باشگاه در بیانیه خود نوشت:

روشنگری و آگاهی‌بخشی، یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های رسانه ملی است. وظیفه‌ای مهم که به "مخاطب" خود این فرصت را می‌دهد تا از جزئیات رویدادها باخبر شود. مطمئنا عمل به این وظیفه مهم در فضای حرفه‌ای لیگ فوتبال، که بخش عمده‌ای از هزینه‌های جاری آن از بیت‌المال تامین می‌شود، این روزها باید با جدیت و دقت بیشتری دنبال شود.

رسانه ملی باید ضمن تلاش برای داشتن نگاه موشکافانه، به متن و حاشیه‌های فوتبال حرفه‌ای دقتی مضاعف کند که خود دچار حاشیه نشده یا به حواشی دامن نزند!

برای پرهیز از این "آفت"، که می‌تواند یک یا چند باشگاه را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند، رسانه ملی در حوزه ورزش، باید رفتاری عدالت‌محورانه و به‌دور از علقه‌های رنگی، در قامت چتری به‌وسعت تمام رنگ‌ها داشته باشد.

اگر برنامه "فوتبال برتر" این مهم را رسالت خود می‌داند و در راستای روشنگری، عدالت‌محوری و رفع نگرانی‌های هواداران، اختلافات درون خانوادگی باشگاه استقلال را به صحنه سیمای ملی می‌کشاند، انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه هواداران همه تیم‌ها و برای تبرئه خود از اتهام حاشیه‌سازی برای استقلال، به مشکلات مدیریتی تیم‌های دیگر نیز ورود کرده و برای صیانت از "قلم"، حفاظت از "کلام" و حراست از "تصویر" شفاف‌سازی کند.

لذا برای حرمت‌گذاردن به هواداران آبی دل و نیز باتوجه به عدم مشاهده رفتاری توام با عدالت در مواجهه با همه تیم‌ها در هفته‌های اخیر، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نفرات کادر فنی و بازیکنان این باشگاه تا زمانی که این "روشنگری" تنها رنگ و بوی "یکسو نگری" دارد، در برنامه فوتبال برتر شرکت نخواهند کرد و هر زمانی این احساس تبعیض رفع شود، باشگاه بزرگ استقلال همچون گذشته آمادگی دارد از طریق این برنامه و دیگر تریبون‌ها، با هواداران و عاشقان فوتبال گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =