آبیها با یک تغییر احتمالی در هفته دوازدهم

تیم فوتبال استقلال ممکن است امروز نسبت به دیدار قبلی‌اش در لیگ برتر، تنها یک تغییر داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ به نظر می‌رسد محمود فکری حالا به ترکیب ایده آل خود در استقلال رسیده و بعید است قصد و تمایلی برای تغییر ترکیب برنده‌اش داشته باشد. فکری که در هفته یازدهم یک پیروزی با ارزش، قاطع و بی دردسر به دست آورد، حالا با همان ترکیب و شاید تنها با یک تغییر به مصاف سایپا برود.

فکری مثل همه بازی‌های اخیر تیمش همچنان از رشید مظاهری در آخرین سنگر تیمش استفاده می‌کند و وریا غفوری در غیاب سید احمد موسوی، کماکان در پست مدافع راست بازی می‌کند. با اینکه نقدهایی به محمد نادری وارد است، اما بعید است امروز فکری از این بازیکن در پست مدافع چپ استفاده نکند.

محمد دانشگر محتمل‌ترین گزینه برای بازی کردن در پست مدافع میانی است و به عنوان زوج در کنار دانشگر، گزینه‌هایی مثل عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند حضور دارند.

مرادمند که در این فصل ثابت ترین مدافع میانی آبی پوشان بوده، با مصدومیتی خفیف مواجه است که به همین دلیل در دقایق پایانی دیدار مقابل تراکتور هم از بازی خارج شد و شاید تنها به همین دلیل فکری ترجیح دهد امروز هم به او استراحت دهد. در این صورت شانس سیاوش یزدانی را برای بازی امروز می‌توان بیشتر از عارف غلامی دانست.

سرمربی استقلال بعید است به ترکیب خط میانی و حمله تیمش دست بزند، به خصوص که آرش رضاوند به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده است. به این ترتیب مهدی مهدی پور به همراه مسعود ریگی هافبک‌های میانی هستند و داریوش شجاعیان نیز نقش یک بازی‌ساز متمایل به سمت چپ را دارد.

مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته هم امروز در حالی خط حمله استقلال را تشکیل می‌دهند که مهدی قایدی کمی عقب تر از دو نفر دیگر بازی می‌کند.

دیدار استقلال و سایپا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =