از خواب زمستانی وزارت نشین‌ها تا احداث خانه‌ای روی آب

کرونای جودویی این روزها نفس بسیاری از بخش‌های این رشته را بریده و تا دیر نشده اهالی این رشته باید به داد پیکره نیمه جان جودو برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- ایمان میری؛ حال احوال جودو خوب نیست. مسئولین وزارت خانه هم انگار در خواب زمستانی هستند و هیچ توجه ای به اتفاقات عجیب و غریبی که در این رشته می افتد، ندارند.

از دبیر چند شغله تا احداث خانه ای روی آب...
کعبی زاده کماکان هم در دفتر معاون وزیر مشغول است و هم در فدراسیون دو پست را اشغال کرده و ظاهرا وزارت نشین‌ها برای حل این موضوع دلشان را به رد و بدل کردن چند نامه خوش کرده اند بی آنکه به این موضوع توجه کنند که اساسا او چه کمکی می تواند به جودوی کشور بکند که در این رشته فعالیت داشته باشد؟! آیا در جودو قحط الرجال است؟! کعبی زاده بااستناد به کدام دلیل منطقی و عقل سلیم دبیر فدراسیون شود؟! فردی که کوچک ترین شناختی نسبت به این رشته ندارد چرا باید در کنار سرپرستی نائب رئیسی بانوان این پست را هم اشغال کند؟! چرا خودمان را به خواب زده ایم؟! وزیر ورزش و جوانان تا کی می خواهد با دلایل و یا بهتر بگوییم بهانه های جور واجور خودش را کنار بکشد کاری به کار جودو نداشته باشد و صد البته روسای هیات‌ها تا کی می خواهند سکوت کنند؟! دیگر منتظرند تا  چه بلایی بر سر این رشته بیاید تا زبان به اعتراض بچرخانند؟! چرا به حرف ها و وعده و وعیدهای دو ساله گذشته فدراسیون نشین ها فکر نمی کنند؟!خانه شماره ۲ کشتی چه شد؟! بالاخره ویزر (رئیس فدراسیون جهانی) طرفدار صهیونیست هاست یا دوست آقایان؟! احداث آکادمی یا خانه جودو در ورزشگاه شهید کبکانیان بر پایه کدام مجوز رسمی انجام می شود؟! چرا باید دلخوش به خانه ای روی آب باشیم؟!

موضوع دان هایی که به اساتید اهدا شد چه بود؟! بر سر تیم های ملی چه آمد و چرا شاهد کوچ  ملی پوشان پر افتخاری همچون بریمانلو به رشته های دیگر هستیم؟! موضوع استعفاهای اخیر در فدراسیون چیست؟! خروجی برخی کمیته ها همچون کمیته بازاریابی فدراسیون که مسئولینشان حقوق هم‌دریافت می کنند در دو سال گذشته چه بوده است؟!قرار است cas چه حکمی بدهد که همه چیز در جودو به روال گذشته برگردد؟! اگر به سود ما رای دهد دان ۹ اساتید وجاهت قانونی پیدا می کند و یا سواد جودویی کعبی زاده بیشتر می شود؟! اینها بخشی از سوالاتی است که اگر روسای هیات های جودو لحظه ای به آنها فکر کنند قطعا اجازه خراب تر شدن اوضاع را نمی دهند. بدون تعارف باید گفت که از این وزارت آبی برای هیچ رشته ای حتی فوتبال گرم نمی شود پس بهتر است خانواده جودو دست شان را روی زانوی خودشان بگذارند و بلند شوند. امروز را با وعده فردا حرام کردن نتیجه اش همین می شود که می‌بینیم. نتیجه اش این می‌شود که فدراسیون به جای پرداختن به وظایف ذاتی و اصلی اش بیل و کلنگ دست می گیرد و برای اثبات فعال بودن پیمانکار ساخت ساز می شود.! نتیجه اش این می شود که کمیته هایی همچون ساحلی و روستایی تاسیس می‌شود و هر چه بر مغز فشار می آوریم معنی اش رادر نمی یابیم. نتیجه اش این می شود که دلشان نمی خواهد فلان آقارئیس هیات شود و به همین دلیل ماه هاست انتخابات هیات استان مورد بحث را برگزار نمی کنند. نتیجه اش این می شود که  در استانی دیگر فردی با مدرک جعلی رئیس می شود و بعد از مشخص شدن ماجرا اهالی جودو استان باید خودشان را به در و دیوار می کوبیدند تا فرد خاطی از سمت اش برکنار شود. نتیجه اش این می‌شود که در استانی دیگر رئیس هیات بازنشسته است وحضورش منع قانونی دارد اما نمی‌رود.! نتیجه اش این می شود که اسامی برخی تیم ها برای حضور در لیگ اعلام می شود ولی وقتی پرس‌وجو می‌کنیم مشخص می شود که اصلا مجوزی از سازمانشان برای حضور در این میدان نگرفته اند و نتیجه اش این می شود که...

خلاصه کلام اینکه تا نفس‌های پایانی جودو بریده نشده باید به داد این رشته رسید. این روزها کرونای جودویی نفس خیلی از بخش های این رشته را گرفته و تا میخ بر تابوت کل این رشته نکوبیده باید به سراغ درمان برویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =