مهلت ثبت‌نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آغاز شد

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی‌-دانشجویی کشور فراهم شد. داوطلبان از امروز ۵ بهمن می‌توانند در آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شده است.

به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که در بازه زمانی ۵ بهمن تا ۸ بهمن ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (۱۶ تا ۲۶ آذر ۹۹) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از امروز ۵ تا  ۸ بهمن ۹۹ فرم ثبت نام را مشاهده کنند.

این متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به منظور مشاهده و ویرایش فرم ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =