آخرین وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان در بیمارستان

پزشک معالج ۲ پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وضعیت این ۲ فوتبالیست اسبق تیم ملی ایران نسبت به گذشته بهتر شده و «مهرداد میناوند» از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سیدمحمدرضا هاشمیان با اشاره به شرایط مهرداد میناوند و روند معالجه وی اظهار داشت: وضعیت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است و مهرداد از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد اما همچنان ترجیح می‌دهیم او در خواب مصنوعی باشد. در روزهای آینده نسبت به تغییر شرایط او تصمیم خواهیم گرفت. البته جداسازی دستگاه‌های تنفسی از وی زمان‌بَر است و نمی‌شود مدت زمان خاصی برای آن تعیین کرد.  

وی با بیان اینکه هم‌اکنون چندین دارو برای بهبود به این بیمار تزریق می‌شود افزود: در کنار تلاش برای بهبود شرایط این پیشکسوت فوتبال ایران، به دنبال آن هستیم تا عوارض سوء این دارو را نیز کاهش دهیم زیرا هر دارویی در کنار قدرت اثر بخشی مثبت ممکن است، عوارضی نیز داشته باشد. البته عوارض برخی از داروها لاجرم است و نمی‌شود کاری کرد. برای بهبود بیماران کرونایی داروهای زیادی تجویز می‌شود و این تنها شامل حال «مهرداد میناوند» یا «علی انصاریان» نیست.  

پزشک معالج بازیکن پرسپولیس همچنین گفت: برای درمان تمام بیماران امید داریم و تلاش خواهیم کرد و میناوند نیز یکی از بیماران کرونایی است. البته او شرایط سختی را تجربه می‌کند و اگر این شرایط در روزهای نخست شیوع و فراگیری کرونا در ایران پیش می‌آمد نگه داشتن او سخت بود اما اکنون در زمینه درمان کرونا بسیار باتجربه هستیم.  

هاشمیان در ادامه در خصوص شرایط علی انصاریان نیز گفت: شرایط انصاریان هم سخت است و او نمی‌تواند بدون کمک دستگاه اکسیژن نفس بکشد. البته بازیکن اسبق سرخآبی‌ها نیاز به داروی بی‌هوشی ندارد و حتی می تواند صحبت کند. ریه انصاریان به شدت درگیر شده و روند درمانی او نیاز به زمان دارد.  

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه میزان درگیری ریه انصاریان نیز تصریح کرد: من هیچگاه نمی‌توانم درصد برای درگیری ریه فرد مبتلا به کرونا تعیین کنم زیرا میزان درگیری ممکن است، در طول چند روز متفاوت باشد. اما اثر کرونا در تمام نقاط ریه انصاریان وجود دارد. 

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

کد خبر: 1087943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =