دانشگاه آزاد گام‌های موثری در زمینه تمدن نوین اسلامی برداشته است

معاون علوم انسانی هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی پیشرو درحوزه تمدن سازی نوین اسلامی گام های موثری برداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفت وگو کردند.

 خسروپناه در این دیدار با اشاره به نقش علوم انسانی و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه مبتکر و کارآمد با پایه ریزی معاونت علوم انسانی و هنر به پژوهش در حوزه علوم انسانی پرداخت تا بتوانند در جامه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه علوم انسانی، قدم های مؤثری را بردارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی پیشرو در حوزه تمدن سازی نوین اسلامی گام های مؤثری برداشته است، اظهار داشت: امیدواریم این دانشگاه با تربیت نسل جوان انقلابی و تأثیرگذار بتواند بیش از گذشته فعالیت کند و بدون شک حرکت این دانشگاه در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری، لبیک به توسعه، استقلال و حرکت به سمت خودکفایی است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تحمل ناملایمات، صبر و استقامت در مسیر بالندگی، تإکید بر اقتصاد مقاومتی از جمله کلمات کلیدی برای رسیدن به استقلال واقعی، توسعه و سربلندی است که باید مدنظر قرار گیرد.

خسرو پناه با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، حرکت رو به رشد خود را برای تولید علم و توجه به علوم انسانی اسلامی، در اولویت کاری خود قرار داده است، افزود: این دانشگاه با مسیر در پیش گرفته و با تأثیرپذیری از منویات مقام معظم رهبری به زودی به عنوان یک دانشگاه اسلامی و انقلابی به افتخاراتی بزرگ نائل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =