جلسه هم افزایی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم افزایی رئیس و معاونان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران حراست استان های مازندران، گلستان، قزوین و زنجان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه هم افزایی رئیس و معاونان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران حراست استان های مازندران، گلستان، قزوین و زنجان با حضور  سیروس صابری مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تبریک ایّام الله دهه فجر گفت: همه قشرهای مردم به خصوص دانشگاهیان باید انقلابی بمانند و در مسیر انقلاب قدم بردارند. همواره استقامت و ثبات قدم مردم در مسیر انقلاب اسلامی، باعث بقای انقلاب شده است.

وی افزود: اکنون که 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم همچنان سینه چاک انقلاب و ولایت هستند. مردم تحت رهبری امام خمینی (ره) اتحاد و همبستگی بی نظیری را در پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به 190 هزار شهید در دفاع مقدس افزود: قدر و ارزش این انقلاب را بدانید و یقین داشته باشید با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری ایران در منطقه و عرصه بین المللی، دشمن دست از سر این انقلاب برنخواهد داشت.

در ادامه قائم مقام و معاونان مرکز به بیان نقطه نظرات، دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088159

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =