نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

نشست و جلسه پرسش و پاسخ استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، نشست و جلسه پرسش و پاسخ استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد   در سالن همایش شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد. در این نشست اعضای هیئت علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور خود در جلسه و بیان مطالبات حقوقی و مشکلات موجود از طریق نمایندگان خود و ارائه راهکارهای پیشنهادی، خواستار توجه و رسیدگی مسئولان دانشگاه شدند.

مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مشهد نیز در این جلسه با بیان اقدامات موثر و موفقیت‌های این دانشگاه در عبور از بحران کرونا، استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی اعضای هیئت علمی دانشکده‌ها در حل مسائل دانشگاه را خواستار شد و بر رسیدگی به مطالبات استادان از طریق هیئت رئیسه این دانشگاه و بخشنامه‌های موجود سازمانی تاکید کرد.

همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه‌های دولتی، دسترسی لازم به منابع علمی جهت ارائه مقالات علمی و پایان نامه‌ها، پرداخت به موقع حق الزحمه داوری پایان نامه‌ها به استادان و ایجاد عدالت در فرآیند بررسی و ارتقای اعضای هیئت علمی از جمله مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این دیدار شایگان، سعیدی، خورشید، ترشیزیان، قاسمی و توکلی به نمایندگی از سایر استادان به بیان مطالبات و مشکلات موجود در دانشگاه پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088182

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =