لزوم توسعه ورزش دانشگاهی با نگاه علمی و تخصصی

رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر مشارکت نخبگان ورزشی دربرنامه ریزی عملیاتی کردن فعالیت های ورزشی دردانشگاه گفت: توسعه دانش دانشگاهی باید با نگاه علمی و تخصصی و بکارگیری ظرفیت های توانمند در حوزه ورزش انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ، احسان کامرانی دردومین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور دیگر اعضای این شورا در واحد قشم برگزار شد ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) وفرا رسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: ورزش یکی از مولفه های مهم وحیاتی است که می تواند فطرت، روح وروان انسان را در برابر مسائل انحرافی مصون نگه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ایجاد روحیه امید، شادابی  و نشاط در جوانان را از مهم ترین  وظیفه مسئولان دانست و عنوان کرد: ورزش می تواند جوانان را از بی انگیزگی و نا امیدی دور نگه دارد و آن ها را در بالاترین آمادگی جسمی و روحی قرار دهد.

این مسئول هم  افزایی را یکی از شاخص های اصلی حوزه ورزش خواند و گفت: تبادل نظر وارائه راهکارها می تواند چرخه ورزش را سرعت بیشتری بخشد وراه را برای دستیابی به پیشرفت ها وکسب افتخارات هموار سازد.

وی عملیاتی کردن مصوبات جلسات راخواستار شد وافزود : متولیان ورزش باید مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کنند وبا اجرایی کردن آنها حوزه ورزش در دانشگاه را به یکی از حوزه های فعال مبدل سازند.

به گزارش ایسکانیوز، پیگیری مجوز ایجاد مرکز سلامت وتندرستی، تدوین تقویم سالیانه ورزشی استان، پیگیری اخذ مجوز مدرسه فوتسال در دانشگاه از مهم ترین مصوبات این شورا است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =