اولین نشست آشنایی با برندسازی در ورزش

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اولین نشست آشنایی با برند سازی در ورزش را برگزار می‌نماید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نخستین نشست آشنایی با برند سازی در ورزش به‌منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان بازاریابی حوزه ورزشی و برند سازی از ساعت ۱۴ الی ۱۶  روز سه شنبه ۲۸ بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست دوساعته موضوعاتی همچون: مبانی برند سازی در ورزش، برند سازی لیگ‌های ورزشی، برند سازی در باشگاه‌های ورزشی، برند سازی ورزشکار حرفه‌ای و برند سازی شرکت تولیدی لباس توسط ترکیبی مناسب از افراد آکادمیک و اجرایی مرتبط با مبحث برند سازی در ورزش با رویکرد فوتبال حرفه‌ای ایران دورهم جمع شده و درزمینهٔ برند سازی ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش دکتر ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس، محمدصادق درودگر مدیر اقتصادی و بازاریابی فوتبال (فدراسیون و سازمان لیگ)، وحید جعفری مدیر آلشپورت در منطقه خاورمیانه و دکتر مهدی رسولی و دکتر محسن اسمعیلی از پژوهشگاه علوم ورزشی به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

برند نشان یا علامتی است که محصولات و خدمات یک فرد یا سازمان را از محصولات و خدمات رقبا متمایز می‌کند. این تمایز به مشتری اجازه تصمیم‌گیری بهتر و راحتر را می‌دهد. ساختن برندی قوی نیازمند شناخت عناصر مؤثر و طراحی برنامه مناسب برای ارتقای آن می‌باشد.

در صنعت ورزش و به‌ویژه فوتبال به‌عنوان پرمخاطب‌ترین ورزش ایران برندها در حوزه‌های مختلفی نمود پیدا می‌کنند. برند لیگ حرفه‌ای، برند یک باشگاه حرفه‌ای، برند یک ورزشکار حرفه‌ای و برند یک شرکت تولیدی البسه ورزشی و اسپانسر.
حضور در این نشست مجازی از طریق لینک: https://session.ssrc.ac.ir/branding با استفاده از نرم‌افزار (ادوبی کانکت) برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است

انتهای پیام/

کد خبر: 1089432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =