کارت ورود به جلسه آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا منتشر شد

کارت ورود به جلسه مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۹ از هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، کارت ورود به جلسه مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۹، از هم‌اکنون (سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده و دریافت است.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند،  لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور صبح روز پنجشنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۱۶۰ - ۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس گیرند.

گفتنی است، آزمون مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۹ صبح روز جمعه یکم اسفندماه ۹۹ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1089475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =