دریافت تسهیلات سهام عدالت غیرحضوری است

یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از صدا و سیما؛ محمدعلی محمودزاده، یک مقام مسئول در نظام بانکی اظهار داشت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانکهای عامل فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: افرادی که حساب بانکهای عامل تعیین شده را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده‌اند، می‌توانند از طریق نرم افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: در این فرآیند، احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.

محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند، گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =