«فرمانده» راوی رشادت مدافعان حرم می‌شود

فیلم داستانی «فرمانده» با محوریت بیان رشادت مدافعان حرم و نمایش چهره داعش جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «فرمانده»، داستان و روایتی از اتفاقات واقعی در جنگ برعلیه گروه تروریستی داعش با موضوع رشادت‌های مدافعان حرم حضرت زینب (س) به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن یحیی‌زاده تولید می‌شود.

از آثار وی می‌توان به تله فیلم‌های به‌سوی راه عشق، تله فیلم گور، تله فیلم سرقت ناکام، مستند پرچم‌های سیاه(داعش در عراق)، تله فیلم امواج و مستند داستانی صاعقه اشاره کرد.

شصت درصد سکانس‌های فیلم سینمایی فرمانده فیلمبرداری در شب و باقی در روز است که با صحنه‌های اکشن و نشان دادن چهره خبیث گروهک تروریستی داعش و همچنین صحنه‌های رشادت و فداکاری مدافعان غیور ایرانی است. علاوه بر این حمایت مقامات  در این فیلم سینمایی تلاش برای حفظ ارزش‌ها و نقض مخالفان دین اسلام است. این فیلم اکشن و مستند درحال حاضر در پیش تولید و انتخاب اخرین لوکیشن‌ها است تا فیلمبرداری خود را آغاز کند. لوکیشن‌های این پروژه در اصفهان، کاشان، نطنز، قم و شهرک سینمایی دفاع مقدس ضبط خواهد شد.

عوامل این فیلم عبارتند از:  تهیه کننده: محسن اکبری‌نیا، جانشین تهیه کننده: محمد صفری، مدیر تصویربرداری: اسد آتش بیگی، طراح جنگ و بدلکاری : آرش یزدانی، طراحان دکور: وحید و داود یحیی زاده، مدیر تولید : جواد صادقی‌فر، جانشین تولید: بهزاد حسنلو.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =