ارتقای چشمگیر وضعیت کلی ورزش تیر و کمان ایران

محمدامین لطیفی یکی از کماندارانی است که امسال موفق شد با تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمانی کشور را تجربه کند در گفتگویی نسبت به آینده این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی که قهرمانی خود را یک هفته زودتر از پایان لیگ مسجل کرده بودند، ظهر پنجشنبه جشن قهرمانی‌شان را در سایت تیراندازی با کمان آزادی برگزار کردند و با اقتدار روی سکوی اول لیگ برتر قرار گرفتند. در همین راستا با محمدامین لطیفی از  کماندارن دانشگاه آزاد گفتگویی انجام دادیم که متن آن به شرح زیر است.

محمدامین لطیفی یکی از کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی است او در رابطه با سطحی کیفی و شرایط برگزاری مسابقات لیگ تیر وکمان گفت: سطح مسابقات نسبت به قبل خیلی بالاتر رفته بود و با توجه به حمایت های دانشگاه آزاد توانستیم موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش مردان و نایب قهرمان در بخش زنان شویم در کل راضی بودیم اما جای پیشرفت دارد. با توجه به شرایط کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تمرین های ما ادامه داشت فقط دو هفته تعطیلی داشتیم. اردوها و مسابقات هم به خوبی بدون مشکل خاصی برگزار شدند.

وی در رابطه امکانات و تجهیزات تیم افزود: تیم دانشگاه آزاد تلاش کرده بود بالاترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کرده بود و همه جوره ما را حمایت کردند.

آینده ورزش تیر و کمان در ایران روشن است

لطیفی در رابطه با آینده ورزش حرفه ای خود و تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: طبعا تمام بازیکنان رویا رسیدن به مدال المپیک را دارند و تیم دانشگاه آزاد هم اگر به همین منوال حمایت ها ادامه داشته باشد میتوان نتایج خوبی در مسابقات بین المللی کسب کند.

تمرین های خودمان را ادامه میدهیم و هنوز برای فصل آینده صحبتی نشده است. معمولا شش ماه قبل از شروع فصل صحبت های قطعی و قرارداد انجام میشود.

وی در خصوص وضعیت کلی ورزش تیر و کمان کشور گفت: نسبت به قبل وضعیت بسیار بهتر شده است اما اگر بخواهیم با کشور های دیگر مقایسه کنیم خیلی فاصله داریم. ورزش تیر و کمان در حال حاضر نیاز مند حمایت و بودجه بیشتری است. در آینده ی این رشته در ایران را روشن میبینم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =