امروز آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا داوطلبان کنکور دکتری

فرصت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش ساعت ۲۴ امروز جمعه ۸ اسفند ۹۹ پایان می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ در ۱۱۰ شهر کشور با حضور ۱۷۹ هزار و ۱۹۲ داوطلب برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به بیماری کرونا هستند از چهارشنبه ۶ اسفند فرصت داشتند که با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه اقدام کنند.

فرصت این دسته از داوطلبان آزمون ساعت ۲۴ امروز جمعه ۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ پایان می‌یابد. داوطلبان می‌توانند با روش «شماره پرونده و کد ملی»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و «شماره پرونده و شماره سریال» به سامانه مربوطه وارد شوند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند). این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند و پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همزمان با سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =