آیین نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان بررسی شد

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری گفت: آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه و نوآورانه دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه فناوری و تحقیقاتی تنظیم و تهیه شده که در هیات رئیسه دانشگاه بررسی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، وحید ضرغامی با بیان اینکه طرح اولیه آیین نامه حمایت از فعالیت های دانشجویان فناور به هیات رئیسه ارائه شد، گفت: آیین نامه بسیار خوبی برای حمایت از فعالیت های فناورانه و نوآورانه دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه فناوری و تحقیقاتی تنظیم و تهیه شده که در هیات رئیسه دانشگاه بررسی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: این آیین نامه با توجه به اقدامات صورت گرفته در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در راستای ایجاد دانشگاه کارآفرین، از طریق شناسایی گلوگاه های اصلی برای فعال سازی ظرفیت های دانشگاه آزاد و تبدیل شدن به دانشگاه حل مساله و دانشگاه کارآفرین تهیه شده است.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری خاطرنشان کرد: در همین خصوص دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک دانشگاه نسل سوم در تلاش است تا از طریق تبدیل کردن استعدادهای بالقوه دانشجویان فناور به بالفعل ارتباط آنان را با صنعت با استفاده از بسترهای موجود ایجاد کند.

ضرغامی در پایان گفت: در این آئین نامه از طریق تقویت و افزایش انگیزه دانشجویان و دانش اموختگان دانشگاه آزاد برای مشارکت در طرح‌های فناورانه و ارج نهادن به مقام کارآفرینی و تکریم فعالیت‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان از دیگر اهدافی است که در این آیین‌نامه دنبال می‌شود. آیین‌نامه حمایت از فعالیت فناورانه و نواورانه دانشجویان و دانش‌اموختگان دانشگاه همچنین به‌دنبال این است که زمینه افزایش ایجاد اشتغال برای سایر دانشجویان و دانش‌آموختگان را فراهم سازد و به تقویت اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان کمک کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =