سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک منصوب شد

با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، صفدر قصمی شهواری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندر جاسک شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در  جلسه تکریم و معارفه رئیس اسبق و سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بندر جاسک  که با حضور فرماندار جاسک و برخی از مسئولان این شهرستان و دانشگاهیان برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی را مواود انقلاب خواند و گفت: این شجره طیبه امروز با همکاری، همدلی و همراهی همه دانشگاهیان اکنون به یک درخت تنومند مبدل شده که کام همه مردم را در اقصا نقاط کشور از حلاوت ثمره ی خود شیرین نموده است.

احسان کامرانی بابیان اینکه امروز ماموریت دانشگاه ها نسبت به قبل تغییر کرده و باید دانشگاه ها حرکت رو به رشد خود را به سمت کارآفرینی تغییر دهند افزود: همه ما موظفیم امروز با استراتژی و هدف جدید مسیر استکمال و توسعه را طی کنیم و برای رسیدن به تعالی و بالندگی نیاز است تا با نگاه نو، برنامه ریزی جدید و هدفمند با استفاده از فن آوری نوین دانشگاه را مدیریت کنیم.

دبیر هئیت امنای دانشگاه تاکید کرد: امروز باید با حرکت تدریجی و اندکی شتابنده خود را به دانشگاههای نسل سوم و چهارم نزدیک کنیم در غیر اینصورت از  قافله حرکت بازخواهیم ماند و نخواهیم توانست در بازار رقابت علمی جای پایی برای خود باز کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه جاسک و سواحل بکر مکران دارای پتانسیل های نهفته زیادی است که باید شناسایی و در آمایش منطقه ای و آموزشی به درستی مورد ارزیابی قرار گیرد گفت: سرمایه گذاری صنایع بزرگ کشور تز جمله نفت و گاز در این منطقه تحولات شگرفی را در منطقه رقم خواند زد که نقش دانشگاه در این میان، شناسایی نیازه ها و حرکت در جهت تربیت نیروهای کاردان و مهارت محور برای رفع این نیازهاست که باید به درستی مورد توجه  قرار گیرد.

کامرانی بهره گبری از پتانسیل های دریایی این منطقه را نیز بی نظیر خواند و افزود: موقعیت سوق الجیشی این منطقه، راه داشتن به آبهای آزاد دریای عمان و اقیانوس هند می تواند نگاه این دانشگاه را به سمت رشته های دریا محور تغییر و استفاده از پتانسبل های مغفول مانده دریا را به منصه بهره برداری برساند.

این مقام مسئول یادآوری کرد: غفلت از فرصت های امروزّ،  آینده را مبهم و نامعلوم می سازد و هرکسی که در حوزه خدمتگزاری آستین همت و خدمت بالا می زند باید یک مرد جهادگر و تلاشگر باشد و بتواند با رصد لحظه به لحظه از فرصت ها بهره بگیرید و نهدیدها را نیز به فرصت مبدل سازد تا بتواند در عرصه جنگ نرم دشمن موفق باشد  زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری امروز جامعه بیش از گذشته  به حرکت جهادی نیازدارد، جهاد در عرصه علمی، اقنصادی، فرهنگی و... که باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با ابلاغ  حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ صفدر قصمی شهواری را به سمت سرپرست واحد بندرجاسک منصوب  و معرفی کرد و در ادامه نیز از خدمات داود افخمی تبا در طول مدت خدمت در این واحد دانشگاهی تقدیر کرد.

در حکم دکتر محمد مهدی طهرانچی خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد بندرجاسک آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک منصوب می شوید.

امیداست با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

به گزارش ایسکانیوز، قصمی دارای مرتبه علمی استادیاری است که پیش از این سمت های  مدیر گروه ریاضی و علوم پایه، کارگزین هیات علمی، رئیس اداره پژوهش و فناوری و رئیس اداره خدمات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد میناب را در کارنامه عملکرد خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =