بازار برای عرضه محصولات فناورانه اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان است

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از رویداد نمایشگاهی تا ثریا گفت: بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این نمایشگاه، مراحل تجاری‌سازی را رد کرده‌اند و اکنون به دنبال ایجاد بازار برای عرضه محصولات فناورانه خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از رویداد نمایشگاهی «تا ثریا» در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهارکرد: این که عزیزان بسیجی ار مجموعه‌ها و بخش‌های دانش‌محور و خلاق حمایت کنند و در ‌کنار فعالیت‌های اجتماعی به باورمندی علمی توجه دارند، حائز اهمیت است.

وی افزود: ورود بسیج به فعالیت‌های علمی و فناوری در کنار اقدامات اجتماعی و فرهنگی، شایسته تقدیر است؛ در این نمایشگاه نیز از لحاظ تنوع موضوعی در حوزه‌های فنی و مهندسی و فعالیت‌های استارتاپی و صنایع خلاق و فرهنگی، از سطح بسیار خوبی برخوردار بوده است.

کرمی ادامه داد: فعالیت‌های مراکز علمی در این نمایشگاه می‌تواند باعث شناسایی نیازها و رفع موانع در مسیر پیشرفت علمی کشور شود. خوشبختانه بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این نمایشگاه، مراحل تجاری‌سازی را رد کرده‌اند و درحال حاضر به دنبال تسهیلات بیشتر و ایجاد بازاری برای عرضه محصولات فناورانه خود هستند.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شرکت پیشگامان فناوری بتوانیم از تمامی مرکز فناوری و شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم و مکانیزم‌های حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شامل این شرکت‌ها شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع سطح نمایشگاه بسیار بالاست و شرکت‌های بسیار خوبی در آن حضور دارند. امیدواریم که شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بتوانند با همکاری شرکت‌های بزرگتر، مسیر موفقیت خود را به خوبی ادامه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =