دگردیسی در کادر فنی استقلال در پنج پرده

استقلال برنده بازی با فولاد شد اما برای این استقلال فاصله تا ایده آل زیاد هست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- امیرکریمی (کارشناس و تحلیلگر فوتبال)؛ استقلال برنده بازی با فولاد شد اما برای این استقلال فاصله تا ایده آل زیاد هست. نکته اصلی اینکه برای ابتدای کار این تیم و این کادر بهترین نتیجه حاصل شد تا با خیال راحت تر به ادامه راه بپردازند اما فراتر از همه این موارد در این بازی چند قاب دیدنی اتفاق افتاد که پرداختن به آن خالی از لطف نیست.

قاب اول:
دقیقه سی و پنج و توقف بازی به دلیل مصدومیت بازیکن فولاد، کمالوند با دستان خود به  دو سه تن از بازیکنان می‌گوید که کنار خط بیایند، زبان بدن و میمیک صورت او نشان از دادن فرامین فنی به این سه هافبک می‌دهد، فراز کوچ خود را آغاز کرده، کمی دورتر چهره فرهاد مجیدی دیده می‌شود دست در جیب نظاره گر این جلسه سرپایی، اعتماد او از نگاهش می‌بارد.

قاب دوم:
قبل از سوت پایان نیمه اول یک شور سه نفره بین مصطفوی، مجیدی و کمالوند،از آن صحنه‌هایی که در دوران فکری حداقل آرزوی دیدن آن را هواداران استقلال داشتند. مجیدی گوش می‌کند و مصطفوی و کمالوند نظر می‌دهند، تبلور اعتماد و همکاری در کادر یک تیم در این قاب مشخص است.

قاب سوم:
ابتدای نیمه دوم سپردن کوچ کنار خط به کمالوند، و در ادامه جوش و خروش او در ادامه بازی. تفاوتهای کوچینگ کنار خط برای مربی که سلسله مراتب را طی کرده باشند با مربیانی که بلافاصله روی نیمکت تیم های بزرگ می‌نشینند در رفتار او مشخص است.

قاب چهارم:
گل استقلال. دوای درد این تیم بردن در بازی با فولاد هست برای مدت زمان بسیار کوتاه مدت. ظاهرا استقلال و بازیکنان بهتر از هرکسی می‌دانند و بعد از گل در آغوش مربیان تیم هستند، تغییرات در رفتار کاملا واضح هست، ظاهرا اعتماد دو طرفه‌ای بین کادر فنی و بازیکنان برقرار شده.

قاب پنجم:
سوت پایان بازی. برد خفیف استقلال ، اما رضایت هواداران و مجموعه استقلال. مجیدی به سمت رختکن می‌رود در بین راه و میانه میدان و در زمین چمن کمالوند از پشت سر به سمت او می‌آید ، تبریک و دست صمیمانه به یکدیگر از این جمع صالح مصطفوی را هم جدا نکنید او هم در کنار این کادر و در حقیقت در دل آن موفق عمل می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =