«فرشاد فرجی» بعد از دیدار جام حذفی، پرسپولیسی می‌شود!

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو که مدتهاست مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته به احتمال زیاد بعد از رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راهی این تیم شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شب گذشته یکی از روزنامه روی جلد خود نسبت به ناراحتی پرسپولیسی‌ها از مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو مشهد واکنش نشان داده و اینطور نوشت که چرا رحمتی فقط به استقلالی‌ها بازیکن می‌دهد و حاضر نیست بازیکنانش لباس پرسپولیس را بپوشند، این در حالی است که منظور از این خبر شایعه پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال بود که البته خود این بازیکن نیز روز گذشته صراحتاً در گفتگویی اعلام کرده بود توانسته است رضایت رحمتی را برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان بگیرد، این در حالی است که ظهر روز گذشته مسئولان شهر خودرو اعلام کردند این قضیه صحت ندارد و باشگاه استقلال هنوز نامه رسمی برای جذب قاسمی‌نژاد را برای تیم مشهدی ارسال نکرده است.

با این حال طبق شنیده‌های خبرنگار ایسکانیوز فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال شهرخودرو که مدتهاست مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته به احتمال زیاد بعد از رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و دیدار تیم‌های شهرخودرو و ذوب آهن از این مرحله که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد رضایت خود را از باشگاه مشهدی گرفته و پرسپولیسی خواهد شد.

بر همین اساس طبق شنیده ها روز گذشته ابراهیم‌شکوری قائم مقام باشگاه پرسپولیس در همین خصوص با سیدمهدی رحمتی صحبت کرده و آنها با هم قول و قرار می‌گذارند تا این موضوع تا برگزاری دیدار جام حذفی سربسته باقی بماند و در ازای آن فرجی بعد از این دیدار راهی تهران شده و با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

با توجه به تغییرات مدیریتی و مالکیتی در شهرخودرو و افزایش میل بازیکنان شاخص این تیم برای جدایی، باید ببینیم متولیان جدید تیم اجازه این جدایی را خواهند داد یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =