شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز دانشگاه تهران در خوابگاه

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز این دانشگاه را به خوابگاه اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه شرایط بازگشت و حضور دانشجویان تایید شده ساکن نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (بهمن ۹۹) در خوابگاه‌های دانشگاه تهران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویانی که در شهرهای قرمز ساکن هستند از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

- دانشجویانی که علائم بیماری کرونا یا سرماخوردگی دارند، یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری (تا دو هفته پس از شروع بیماری) قرار دارند تا قبل از اطمینان از سلامت خود، از مراجعه به خوابگاه جداٌ خودداری  کنند.

- با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان در بازگشت و قبل از ورود به خوابگاه تدارک دیده شده است و با توجه به محدودیت انجام معاینه پزشکی، سایر دانشجویان ساکن (به غیر از بند ۱ و ۲) می‌توانند طبق برنامه زمانبندی و اولویت‌های ذیل بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی خود، نسبت به حضور در خوابگاه اقدام کنند.

-دانشجویانی که تاکنون موفق به حضور در خوابگاه نشده‌اند؛ لازم است براساس فرایند طراحی شده در یک سال گذشته به سامانه گلستان بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرایند مذکور را تکمیل کنند؛ لذا از مراجعه حضوری به خوابگاه جداٌ خودداری شود.

-در خصوص برگزاری دروس عملی؛ اداره کل امور خوابگاه‌ها منتظر برنامه ریزی آموزش دانشگاه است تا زمینه لازم را متناسب با نیاز دانشجویان فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =