زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص نیست

سخنگوی سازمان سنجش گفت: بازه زمانی دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص نیست؛ اما خیلی دیر هم نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیش از ۵۰ روز از اعلام نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و انجام مصاحبه حضوری توسط آموزش و پرورش می‌گذرد؛ اما هنوز نتایج نهایی این آزمون مشخص نشده است.

داوطلبان با برقراری تماس‌های مکرر با اداره کل‌ آموزش و پرورش هر استان، خواستار اعلام نتایج شدند و ادارات در پاسخ اعلام کردند که نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارسال شده است. داوطلبان معترض‌اند که در پیگیری‌هایشان از سازمان سنجش با پاسخ‌های مبهم و متفاوتی نسبت به این موضوع روبرو شده‌اند.

داوطلبان می‌گویند با توجه به آغاز سال ۱۴۰۰ و برگزاری آزمون‌های استخدامی جدید، سردرگم هستند که تا چه زمانی باید اعلام نتایج نهایی منتظر بمانند؟ در این آزمون پذیرفته می‌شوند یا باید برای شرکت در آزمون‌های دیگر برنامه‌ریزی مطالعاتی خود را آغاز کنند؟

در این راستا ایسکانیوز پیگیر اعلام نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سازمان سنجش شد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نتایج مصاحبه را به سازمان سنجش اعلام کرده است.

وی با بیان این که سازمان سنجش به زودی نتایج نهایی را استخراج و به آموزش و پرورش ارسال خواهد کرد، افزود: پس از تایید نتایج از سوی آن دستگاه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش در پایان گفت: بازه زمانی دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص نیست؛ اما خیلی دیر هم نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =