شب حساس فوتبال در انزلی و جم

هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان امشب با سه دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- مجتبی احسانی؛ با شروع نیمه فصل دوم مسابقات لیگ یک باشگاه‌های ایران و نزدیک شدن به هفته‌های پایانی حساسیت مسابقات روز به روز بیشتر می‌شود و تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

ملوان - خیبر خرم آباد/ خرم آبادی‌ها در فکر پنجمین برد پیاپی

یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته مسابقات لیگ یک بین تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و خیبرخرم آباد برگزار می‌شود. ملوان که در اوایل فصل با کسب نتایج خوب خود را به بالای جدول رسانده بود چند هفته‌ای است که از دوران خوب خود فاصله گرفته است و در این بازی به دنبال است که با پیروزی مقابل حریف سخت کوش خود بار دیگر امیدهای صعود را در دل انزلی چی‌ها زنده کند. خیبر خرم آباد متحول شده که تا کنون چهار بازی پیاپی را برنده از زمین خارج شده است به دنبال ادامه روند رو به رشد خود و کسب پنجمین برد پیاپی خود است.خیبرخرم آباد هم اکنون با ۲۸ امتیاز در رده‌ی نهم جدول قرار دارد و اگر روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد چه بسا می‌توان آنها را یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر دانست. ملوان نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه ی هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

پارس جنوبی جم - فجر سپاسی؛ فجر سپاسی در اندیشه صعود

در دیگر دیدار حساس این هفته مسابقات پارس جنوبی جم میزبان فجر سپاسی شیراز خواهند بود. پارس جنوبی جم که در آغاز مسابقات با نتایج درخشانی که به همراه محمد نصرتی کسب کرد به عنوان یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر شناخته می‌شد هرچه پیش می‌رفتیم عملکرد این تیم بیشتر افت می‌کرد تا جایی که تیم صدر نشین هفته‌های ابتدایی اکنون با ۲۸ امتیاز در رده ی دهم جدول قرار دارد. پارسی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند تا رده‌ی پنجم جدول صعود کنند. اما در مقابل شرایط متفاوتی حکم فرما است و فجری‌ها که شروع نه چندان خوبی در لیگ یک داشتند کم کم توانستند خود را بالا بکشند و حالا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. فجر سپاسی شیراز از بیست و یک بازی ۳۴ امتیاز کسب کرده و در رده‌ی چهارم جدول حضور دارد.

خوشه طلایی ساوه - گل ریحان البرز؛ تلاش گل ریحان برای بقاء

در سومین دیدار امشب مسابقات لیگ یک خوشه طلایی ساوه که از انتهای جدول فاصله گرفته است میزبان گل ریحان قعر جدولی خواهد بود. خوشه طلایی که با ۲۷ امتیاز رده ی یازدهم را از آن خود کرده است در پی بهبود وضعیت خود در جدول خواهد بود. در مقابل البرزی‌ها می‌خواهند با پیروزی در این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد ۱۸ برسانند تا امیدشان برای بقاء زنده بماند.

در حال حاضر در جدول مسابقات لیگ یک مس کرمان با ۴۱ امتیاز – استقلال خوزستان با ۳۷ امتیاز – بادران با ۳۵ امتیاز و فجرسپاسی با ۳۴ امتیاز تیم های اول تا چهارم جدول رده بندی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =