امید تراکتور زنده اما اندک!

در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، نماینده فوتبال ایران تیم تراکتور با تیم‌های الشارجه امارات، نیروی هوایی عراق و پاختاکور ازبکستان هم گروه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان در این گروه در شرایطی به پایان رسبد که الشارجه امارات به پیروزی سه بر دو در برابر نیروی هوایی عراق با کسب ۱۱ امتیاز صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان قطعی کرد.
درحال حاضر شاگردان رسول خطیبی در تراکتور با کسب یک پیروزی و چهار تساوی به عنوان تنها تیم بدون شکست ایرانی رقابت‌ها در رده دوم گروه B قرار گرفته است.
همچنین تیم‌های پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق به ترتیب با ۴ و ۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند و شانسی برای صعود به مرحله حذفی نخواهند داشت.
باتوجه به صعود الشارجه به عنوان تیم صدرنشین، نماینده ایران، تیم تراکتور هنوز هم شانس حضور در مرحله حذفی را دارد، اما به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم گروه‌های پنجگانه منطقه غرب، که کمی سخت به نظر می‌رسد.
درحال حاضر تراکتوری‌ها ۷ امتیاز دارند و نسبت به دیگر تیم‌های دوم جداول پنجگانه شانس کمتری برای صعود خواهند داشت.
شاگردان رسول خطیبی در دیدار پایانی به مصاف تیم صدرنشین و صعود کرده الشارجه امارات خواهد رفت، اما در صورت کسب پیروزی، پرشورها می‌توانند منتظر نتابج دیگر رقبای خود برای صعود به مرحله حذفی باشند، گرچه دیدار با الشارجه برای تراکتوری‌ها سخت‌تر دیگر بازی‌های آنها است، اما باتوجه به اینکه اماراتی‌ها صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرده‌اند، احتمال استراحت دادن سرمربی الشارجه به ستاره‌هایش هم وجود دارد.
بهرحال تراکتور برای حفظ شانس صعود تنها باید به دنبال سه امتیاز دیدار با الشارجه و عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا باشد، گرچه این احتمال کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =