ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام/ هدف احیای کامل برجام است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از ادامه نشست نمایندگان روسیه و آمریکا در وین بر سر توافق هسته‌ای با ایران و احیای کامل برجام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، از ادامه جلسات گفتگوهای برجامی وین و نشست مشترک خود با «راب مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس تیم مذاکره کننده آمریکایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، اولیانوف در پیام توئیتری خود نوشت: بار دیگر با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به همراه اعضای تیم‌هایمان ملاقات داشتیم.

وی در این پیام افزود: بحث‌هایی بسیار مفید و با جزئیات کامل در خصوص موضوعات اصلی مورد مذاکره در نشست وین و احیای کاملبرجام با یکدیگر داشتیم.

لازم به ذکر است اولیانوف روز چهارشنبه نیز در پیامی توییتری اعلام کرد: گفتگوهای وین در حال انجام است. کارگروه‌های هسته‌ای و لغو تحریم‌ها به در نظر گرفتن ملاحظات در خصوص اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام شود، ادامه دادند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: کارگروه سوم درباره تمهیدات عملی برای اجرایی شدن امروز برای اولین بار نشستی را برگزار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =