رفت و برگشت‌های شیخ و میلیچ با چاشنی بی‌پولی

گرچه شیخ و میلیچ با ناراحتی ایران را ترک کردند اما آنها نشان داده‌اند که استقلال و هوادارانش را خیلی دوست دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،رضا بلوچی؛ اردوی تیم ملی باعث تعطیل شدن لیگ شد تا فرصتی برای بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران فراهم شود تا به کشورهای خود سفری کوتاه داشته باشند. فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان هم یک هفته به شاگردانش استراحت داد که در این بین ملیچ یکی از  بازیکن خارجی استقلال از این فرصت استفاده کرده و برای دیدار خانواده راهی کشورش شد.

میلیچ مثل همیشه با دلی پرخون

هروویه میلیچ ستاره خارجی استقلال که یکی از دو بازیکن خارجی استقلال بود در حالی از ایران رفت که گویا با مسئولان باشگاه استقلال هماهنگ کرده اما سخنان او قبل از سفر به کشورش قابل تامل هست. او که بارها از عرق و عشق به استقلال سخن گفته بود و حتی پول بلیط برگشت به ایران را خودش هم داده بود از عدم توجه مدیران استقلال به خود گله مند بود که ظاهرا بازهم حقوقش را پرداخت نکرده‌اند و با وجود نزدیکی به اتمام قراردادش در مورد تمدید هیچ جلسه یا گفتگویی با وی انجام نداده اند.

هیئت مدیره استقلال که این روزها با زندان رفتن یکی از اعضای اصلیش دوباره دچار حاشیه و سردرگمی شده و نتوانستند برنامه مدون و قابل قبولی برای این بازیکن کروات داشته باشند تا باز هم مثل همیشه این بازیکن دوست داشتنی و با تجربه با خاطره‌ای تلخ به دیدار خانواده خود برود.

شیخ دیاباته هم با وجود مخالفت مجیدی رفت

شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی استقلال که یکی از مهمترین مهره های این تیم در این فصل و فصل قبل بوده است شرایطی مشابه میلیچ را تجربه کرده است. عدم دریافت حقوق و عدم رایزنی از سوی مدیران برای تمدید قرارداد، این موارد در حالی در باشگاه استقلال رخ داده است که استقلال پیش از هر زمانی نیاز به بازیکنانش و حفظ آنها را احساس می‌کند. آبی پوشان یک بازی مهم و سرنوشت ساز با الهلال عربستان را در دور حذفی مسابقات آسیایی در پیش دارند. این طور به نظر می‌رسد که تنها هواداران و شخص سرمربی هست که نگران این تیم و آینده آن هست و اشخاصی که از طرف وزارت در هیئت مدیره پست گرفته و منصوب شده‌اند هیچ کاره هستند. مجیدی که با درخواست شیخ برای رفتن به مرخصی مخالفت کرده بود با حرکت عجیب هیئت مدیره مواجه شده است. هیئت مدیره‌ای که در این شرایط خاص نه برای شیخ و نه برای میلیچ هیچ قدمی را بر نداشتند تا شیخ هم مثل میلیچ ایران را ترک کند.

میلیچ و شیخ سلطان تعصب هستند

گرچه حالا شیخ و میلیچ با حالتی ناراحت گونه ایران را ترک کردند اما آنها در گذشته نشان داده اند که استقلال و هوادارانش را خیلی دوست دارند و برای آن ها احترام خاصی قائل هستند. اما اخلاق و تعصب آن ها به استقلال و هوادارانش نباید دلیلی برای عدم پرداخت به موقع حقوقشان از طرف مسئولان وقت باشگاه بزرگ استقلال باشد.

مدیران استقلال باید بیشتر از هر زمانی شرایط تیم را درک کرده و نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر کادر فنی اقدامی عاجل انجام دهند و برای دو بازیکن خارجی که به نوعی سفیران باشگاه در خارج از کشور هستند نگاه ویژه‌ای داشته باشند. حداقل کار ممکن از طرف هیئت مدیره پرداخت سریع حقوق و دستمزد عقب افتاده این دو بازیکن خارجی می باشد که باید انجام گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =