امیدهای امروز، امیدهای فردا

چند بازیکن جوان با نظر یحیی گل محمدی به تمرینات بزرگسالان پرسپولیس اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ از زمان روی کار آمدن یحیی گلمحمدی در راس کادرفنی پرسپولیس توجه به بازیکنان جوان که از زمان علی دایی و  برانکو در این تیم اهمیت ویژه ای داشت ادامه پیدا کرده است.

جوانان در تمرین بزرگسالان

بازیکنان جوانی نظیر امیرمحمدخارکش، محمد عمری، علیرضا خدایی، ابوالفضل سلیمانی و امیرمحمد یوسفی در زمان یحیی گلمحمدی به تمرینات بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده اند که همین امر نشان از اعتماد بالای یحیی به این جوانان و آینده آنها میباشد.

جوانان در لیست آسیایی

در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا که هدایت پرسپولیس بر عهده گلمحمدی بوده تعدادی از این بازیکنان جوان در فهرست آسیایی سرخ ها قرار گرفته اند. فصل گذشته امیرمحمد خارکش، محمد عمری و علیرضا خدایی و در این فصل نیز علیرضا خدایی و امیرمحمد یوسفی در لیست آسیایی پرسپولیس قرار گرفتند. اگرچه علیرغم بازی کردن جوانانی نظیر حسین پور، عبدی و مهدی خانی در لیگ قهرمانان آسیا فرصت بازی به سایر جوانان این فهرست نرسید اما بدون شک در سالهای آینده نام این بازیکنان را بیشتر خواهیم شنید.

بدون شک فرصت دادن به این جوانان میتواند آینده سرخ ها را تامین کند کما اینکه بازیکنان مطرحی نظیر احمد نورالهی، علی علیپور، مهدی طارمی، مهدی عبدی، سعید حسین پور، محمد امین اسدی و میلاد کمندانی ثمره بها دادن به جوانان و توجه بیشتر به تیم های پایه بوده اند. بی شک از میان این جوانان نیز که به اردوی بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده اند در سالهای آینده ستاره هایی ظهور خواهد کرد و از این بازیکنان در سالهای آتی بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =