۱۰ کشته و زخمی در پی تیراندازی در ایالت جورجیای آمریکا

بر اثر تیراندازی افرادی ناشناس در شهر ساوانا در ایالت جورجیای آمریکا ۱۰ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش  گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از اسپوتنیک، تیراندازی در منطقه ساوانا یکی از شهرهای ایالت جورجیای آمریکا، یک کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت.

رسانه‌های محلی ساوانا جمعه شب از وقوع یک تیراندازی حوالی ساعت ۲۱ به وقت محلی در بلوک ۲۰۰ خیابان آوری خبر دادند. به نقل از این رسانه‌ها در این تیراندازی ۱ نفر کشته و ۹ نفر دیگر هم زخمی شدند.

اداره پلیس ساوانا اعلام کرد: منطقه‌ای را که در آن تیراندازی صورت گرفته، به دلیل جمع آوری اطلاعات درباره  مظنونین حادثه، از سوی پلیس محاصره شده است. در حال حاضر هیچ یک از آنها شناسایی نشده اند.

گفته می‌شود یکی از ۹ نفری که به ضرب گلوله در این تیراندازی مجروح شدند، جان خود را از دست داده است. در این حادثه یک کودک ۲ ساله در نزدیکی ناحیه مچ پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یک کودک ۱۳ ساله دیگر نیز در این حادثه صدماتی جدی دیده است. اگرچه گزارش‌های اولیه نشان می‌داد که در این تیراندازی دو نفر جان خود را از دست دادند، اما پلیس به رسانه‌ها اعلام کرد که فقط یک نفر کشته شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، شهردار شهر ساوانا اظهار کرد: تیراندازی مربوط به درگیری یک باند مواد مخدر است.

پلیس هنوز اطلاعاتی درباره هویت فرد کشته شده، انگیزه و علت حادثه ارائه نکرده است.

روز گذشته نیز، بر اساس اعلام مقامات پلیس، یک فرد مسلح پس از ورود به مغازه خواربارفروشی، اقدام به تیراندازی کرد و پس از تیراندازی خودکشی کرد. نیروهای پلیسدر داخل فروشگاه، و نزدیک بخش محصولات کشاورزی، جسد فرد مسلح، زن و پسربچه‌ای که هنوز سه سالش تمام نشده بود را پیدا کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =