ولز-سوئیس؛ رونمایی از یاران بیل در دومین دیدار جام

مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ از چارچوب مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی ولز به مصاف سوئیس خواهد رفت.

در همین رابطه گرث بیل با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی ولز مقابل سوئیس در هفته اول از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ گفت: بابت انجام اولین بازی‌مان در یورو ۲۰۲۰ هیجان‌زده و به خوبی آماده این بازی هستیم. می‌دانیم که در گروه دشواری قرار داریم اما همان ذهینت همیشگی‌مان را داریم. نقطه قوت ما این است که همیشه مقابل رقبای سرسخت خوب بازی می‌کنیم.

ولز؛ به دنبال تکرار شگفتی

ولزی‌ها برای تکرار عملکرد خیره کننده دوره قبلی شرایط مناسبی را ندارند آنها برای شروع یورو ۲۰۲۰ اشتیاق داشتند اما حواشی عجیب و غریب همیشگی رایان گیگز باعث شد او فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌ها را از دست بدهد تا یاران گرث بیل در وضعیتی نامساعد گام به مسابقات بگذارند. البته صعود ولزی ها به مرحله بعد دور از ذهن نیست آنها اگر بتوانند در دیدار امروزشان سوئیس را شکست دهند نیمی از راه صعود را طی خواهند کرد.

سوئیس؛ تیمی یک دست و یک پارچه

سوئیسی‌ها که در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند و حتی در بازی‌های لیگ ملت های اروپا به مرحله نیمه نهایی رسیدند در حالی پای به مسابقات یورو گذاشته اند که قصد دارند با تیم یک دستی که دارند عملکردی بهتر از سال های گذشته از خود به نمایش بگذارند. شاگردان پتکوویچ یکی از تیم هایی هستند که شرایط شگفتی سازی را دارند آنها در تمام دیدارهای امسالشان به پیروزی رسیده اند و اگر بتوانند این عملکرد را در مسابقات یورو نیز تکرار کنند شاهد یک سوئیس قدرتمند در جام خواهیم بود.

به زبان آمار

-ولز و سوئیس تا به‌ حال ۷ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ولزی‌ها ۵ برد داشته‌اند و سوئیسی‌ها ۲ بازی را برده‌اند.

-ولز فقط ۲ برد در ۵ بازی سال ۲۰۲۱ داشته است.

-سوئیس برای مسابقات یورو شرایط خوبی دارد. تیم تحت هدایت پتکوویچ در ۶ دیدار آخرش پیروز شده است.

-ولز امسال برای دومین بار و سوئیس برای پنجمین بار در مسابقات یورو حاضر می شود.

-ولادیمیر پتکوویچ باسابقه ۷۳ بار روی نیمکت سوئیس نشسته که حاصل آن ۴۰ پیروزی بوده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه المپیک شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد. قضاوت این بازی بر عهده کلمنت تورپین فرانسوی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =