دانمارک - فنلاند؛ دینامیت دانمارکی به دنبال تجدید خاطرات!

دیدارهای گروه B یورو ۲۰۲۰ امشب از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ امروز و در اولین دیدار گروه B تیم های دانمارک و فنلاند به مصاف هم خواهند رفت.

دانمارک؛ خاطرات تکرار می‌شود؟

ترکیب جوانان و باتجربه‌ها در تیم دانمارک، این امید را ایجاد کرده تا بتوانند مانند یورو ۱۹۹۲ شگفتی‌ساز شوند. آنها تیمی قدرتمند و سرسخت هستند. ساختار دفاعی بسیار قدرتمند با حضور کاسپر اشمایکل در دروازه و جائر در خط دفاع و داشتن ذهنیت برنده در بازیکنان از نقاط قوت تیم ملی دانمارک محسوب می‌شود. شاگردان کاسپر هیولماند در این بازی از امتیاز ویژه میزبانی برخوردارند که می تواند به آنها بسیار کمک کند. دانمارکی ها برای اینکه بتوانند از گروه خود صعود کنند باید گام اول را محکم بردارند.

فنلاند؛ نخستین حضور شاه بوف‌ها!

فنلاند برای اولین بار در مسابقات یورو حاضر خواهد شد اما دلیل بر این نمی شود که شانسی برای آنها قائل نباشیم چرا که در دوره های قبل دیدیم که تیم‌هایی مثل ایسلند و ولز در اولین حضورشان همه را سورپرایز کردند. فنلاندی‌ها در خط حمله کیفیت مناسبی دارند و به نظر می رسد که با حضور بلژیک در این گروه این تیم بر سر مقام دوم و سوم با روسیه و دانمارک رقابت خواهد کرد. شاه بوف‌ها اگر بتوانند در این بازی پیروز شوند گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی خواهند برداشت.

به زبان آمار

-فنلاند و دانمارک ۵۹ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که دانمارک ۳۹ بازی را برده و فنلاند در ۱۰ بازی برنده شده و ۱۰ بازی هم مساوی شده است.

-دانمارک در سال ۲۰۲۱ بدون شکست بوده است.

-فنلاندی ها در سال ۲۰۲۱ وضعیت خوبی نداشته‌اند و حتی یک برد هم کسب نکرده‌اند.

-فنلاند در این بازی ها نخستین حضور خود جام ملت های اروپا را تجربه خواهد کرد.

-دانمارک ۱۷ سال است از مرحله گروهی صعود نکرده‌است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تلیا پارکن شهر کپنهاگن دانمارک برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار را نیز آنتونی تیلور انگلیسی بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =